Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren31.10.20070 likes
mona toch moet toch elk probleem kunnen oplossen ik word wel verdrietig als mona het niet weet

kussssssss knuffffffff
Citeren31.10.20070 likes
Je ben een scheetje Mona.

Jubbetje heeft geen problemen met inloggen, maar een beetje ee raar probleem. Maar dat moet hij zelf maar voorleggen.

Kusssssssssss
Citeren31.10.20070 likes
mona staat altijd open voor elk probleem en denk wel dat mona er met jubbetje uitkomt
Citeren01.11.20070 likes
Fijn Mona,

Jubbetje zal blij zijn, dat je naar zijn problemen wil kijken. Ik weet het nie zeker, maar volgens mij is het een medisch probleem. Hij moet het zelf maar uitleggen. Ik ben alleen maar de doorgever.

Tot laters en kussssssssss
Citeren01.11.20070 likes
lieve Bert,

okey ik wacht het dan wel af,ben zeer benieuwd

kussssssssssssssssss en knufffff mona

Advertise here!!

Citeren01.11.20070 likes
Goedenmorgeeeeeee allemaal
hoe is het hier met jullie...?
Hier gaat het redelijk

fijne dag allemaal

Kusssss en Knufffff wilma
Citeren01.11.20070 likes
ik wens jullie bij deze wederom een hele fijne nacht toe,welterusten en voor degene die ik niet meer spreek alvast een heel fijn weekend,kussss en knuffff Bonn
Citeren02.11.20070 likes
allemaal vast een heeel fijn weekend

Kusssss en knuffffff wilma
Citeren02.11.20070 likes
doe je best morgen wilma en dat telt voor lauraa ook fijne dat het fijne en spannende wedstrijd mag zijn en de beste winnen mag groeten visser
Citeren02.11.20070 likes
goeiemorgen deze middag laat me hier nog eens effe zien he... vandaag gaan we de winkels in Wijnegem onveilig maken ik zoek een paar nestels om in mijn schaatsen te doen, er zitten nog altijd van die fluo groene in, zo lang is het al geleden dat ik op ijs geschaatst heb...
ik vond de kwis wel leuk gisteren, kon dikwijls niet op de antwoorden komen al waren de vragen wel redelijk makkelijk deze keer... even apeldoorn bellen hahaha

Adverteer hier