Citeren31.10.20070 likes
mona toch moet toch elk probleem kunnen oplossen ik word wel verdrietig als mona het niet weet
kussssssss knuffffffff
kussssssss knuffffffff
Advertise here!! |
Citeren31.10.20070 likes mona toch moet toch elk probleem kunnen oplossen ik word wel verdrietig als mona het niet weet
kussssssss knuffffffff |
Citeren31.10.20070 likes Je ben een scheetje Mona.
Jubbetje heeft geen problemen met inloggen, maar een beetje ee raar probleem. Maar dat moet hij zelf maar voorleggen. Kusssssssssss |
Citeren31.10.20070 likes mona staat altijd open voor elk probleem en denk wel dat mona er met jubbetje uitkomt |
Citeren01.11.20070 likes Fijn Mona,
Jubbetje zal blij zijn, dat je naar zijn problemen wil kijken. Ik weet het nie zeker, maar volgens mij is het een medisch probleem. Hij moet het zelf maar uitleggen. Ik ben alleen maar de doorgever. Tot laters en kussssssssss |
Citeren01.11.20070 likes lieve Bert,
okey ik wacht het dan wel af,ben zeer benieuwd kussssssssssssssssss en knufffff mona |
Advertise here!! |
Citeren01.11.20070 likes Goedenmorgeeeeeee allemaal
hoe is het hier met jullie...? Hier gaat het redelijk fijne dag allemaal Kusssss en Knufffff wilma |
Citeren01.11.20070 likes ik wens jullie bij deze wederom een hele fijne nacht toe,welterusten en voor degene die ik niet meer spreek alvast een heel fijn weekend,kussss en knuffff Bonn |
Citeren02.11.20070 likes allemaal vast een heeel fijn weekend ![]() Kusssss en knuffffff wilma |
Citeren02.11.20070 likes doe je best morgen wilma en dat telt voor lauraa ook fijne dat het fijne en spannende wedstrijd mag zijn en de beste winnen mag groeten visser |
Citeren02.11.20070 likes goeiemorgen deze middag ![]() ![]() ik vond de kwis wel leuk gisteren, kon dikwijls niet op de antwoorden komen al waren de vragen wel redelijk makkelijk deze keer... even apeldoorn bellen hahaha |