Citeren02.11.20070 likes
je krijgt nog meer kansen geminus
maar fijn weekend gewenst
groeten Visser
maar fijn weekend gewenst
groeten Visser
Advertise here!! |
Citeren02.11.20070 likes je krijgt nog meer kansen geminus
maar fijn weekend gewenst groeten Visser |
Citeren03.11.20070 likes sow we hadden vandaag weer wedstrijden en helaas hadden onze jeugd hun dag niet,paar uitstappen,en een keer een val,dus helaas niet in de prijzen gevallen maar we hebben het met elkaar weer super leuk en gezellig gehad,kussssss en knufffffffffffffffff Bonn
fijne zondag voor iedereen en welterusten |
Citeren03.11.20070 likes dat kan zomaar niet hop extra training en geen zondag vieren laat je gelden 1 2 in de maat anders word de juffrouw kwaad welterusten voor straks |
Citeren04.11.20070 likes Bonnekeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne zondag hoor
en de rest een natuurlijk een fijne zondag ![]() Dikke kussssss en knuffffff wilma |
Citeren04.11.20070 likes ik wens jullie een hele goeie nacht toe en morgen weer gezond op hoop ik hahahah we hebben vandaag gevaren tussen het riet met een fluisterbootje en ik had na 2 uur het wel heel koudddddddd brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar het was wel heel gezellig.
Jubbetje ik wacht met smart op je vraag,volgens Bert heb je een medisch probleem die ik graag wil oplossen maar moet wel eerst weten wat het probleem voordat ik het op kan lossen,kussss en knuff Mona. Voor alle chatters kussss en knuffffffffffff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren05.11.20070 likes zal wel eens willen weten wie jubbetje is en iedereen weer fijne week gewenst groeten kussssssss knuffffffff Visser |
Citeren05.11.20070 likes hahahah jubbeltje is jubbeltje visssss maar ik word ook wel heel nieuwsgierig maar ik voel aan me water dat ik het binnenkort weet hahahahahaahah kussssss en knuffff iedereen die wil |
Citeren05.11.20070 likes goedenavondddddddddddddddd ![]() Ik heb net maar ff gedaan net alsof ik heel veel gewerkt heb ![]() heb het eigenlijk niet heb 8 opdrachten gedaan vanavond en vind het al wel weer genoeg moet het morgen wel afhebben maar ben dat uur er niet dus maak morgenmiddag de rest wel ![]() hebben jullie leuke dag gehad....? xxx wilma |
Citeren06.11.20070 likes heb weer fijne wedstrijde gefloten heb ze dus weer verdiend en dat allemaal voor de uitjes die ik met mijn vrouw kan maken maar heb jij apart water bonn dat jij daar dingen aan kan voelen morgen weer gezond op gropeten kusssssss en knufffffff |
Citeren06.11.20070 likes jah heel apart water visser hahahahaha,je kent me toch ik ben een beetje vreemd gewoon anders dan anders hahahahaha kusssss en knufffff Bonn |