|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou willen willen visser je hebt het wel heel letterlijk genomen,ik bedoelde meer dat als mensen hun ei kwijt willen dat ik er zal zijn met mijn luisterend oor maar goed.
Lieve Bert,
Je vriendin kan niet aan je vragen om 6 jaar lang geen seks te hebben,ik vind dat ze je tot die tijd op zijn minst 3 keer per week 75 euro zou moeten geven zodat je naar een prostitue kan gaan,zolang jullie er samen maar eens zijn.Als ze echt van je houdt doet ze dit echter voor je,geloof me en als ze het niet doet dan verdien jij een andere lieve meid,jammer dat ik al gelukkig getrouwd ben.
Lieve Bert,als dit niet gaat gebeuren,zou je ook een lekker film kunnen huren en jezelf er vanaf helpen,misschien zou je het nog kunnen opsparen ook en dan naar zo`n bank kunnen brengen waardoor je nog een donor zou worden en mensen heel blij zou kunnen maken.
Probeer dit lieve Bert en ik hoor het resultaat dan wel,zet hem op en heb vertrouwen in jezelf,dikke kusss en knufff Tante TIll |
Anonymous Undefined 65739 berichten klasse bonn wat een schitterend antwoord heb je gegeven kussssss knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten maar het gaat eropm visser dat Bert er iets mee kan,dus dat wacht ik nog effe af ,kusss en knuffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Mona,
Dank voor je antwoord. Ik vind het fijn dat je probeert mensen te helpen. Je idee van drie keer in de week 75,= is fantastisch. Zou ik zelf niet opgekomen zijn, temeer daar ik volgend jaar een andere auto wil kopen. Dit is volgend jaar een mooie bijdrage van 2700,=.
Zolang wil ik hem best wel opgerold laten. Door je antwoord ben ik nu helemaal emotioneel van mijn stuk lieve Mona.Ik begrijp nu dat onthouding een goed doel kan dienen. Je tweede suggestie vind ik helaas minder. Als je meerdere malen naar de spermabank zou gaan zul je al snel bestempeld als een "ouwe rukker". Dit is natuurlijk geestelijk zeer zwaar. En het levert verder niets op.
Om een goed inkomen te verkrijgen denk ik dat ik nog maar een paar vrindinnen erbij neem zoals deze. Dan gaat het geld rollen.
Lieve Mona, je hebt mij heel goed geholpen en ik ben er weer helemaal bovenop gekrabbeld.
Kusssssssss en Knuffffffffff
De naam is om privereden veranderd. |
Pareltje1963 Undefined 359 berichten Betalen voor sex??
Nou dan doe ik het liever zelf wel
Ook vrouwen zijn goeie doe het zelvers |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Bert,
Die 3 keer 75 euro bedoelde ik eigenlijk dat je naar een meisje kan gaan zodat je van je behoeftes afkomt,maar je kan het ook zelf doen en dat geld voor je auto in je zak steken.Ik wens je heel veel sterkte en hoor graag hoe het je vergaan is.En inderdaad Pareltje doe het zelvers daar is niets mis mee,thanks voor het meedenken,ik had het ook al aangekaart bij Bert.
Kusss en knufffff Tante Til/Mona
Ennuh Bert vertel verder he mond tot mond reclame is de beste reclame die er bestaat |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor alle lieve chatters een hele goede nacht en welterusten,kussssss en knufffffffffffffff bonn
Lieve wilma,ik wil jouw heel maar dan ook heel veel sterkte wensen en ik geef je bij deze een extra dikke knuffff en kussss bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve chatters,
Een hele goeiemorgen en ik wil bij deze iedereen een hele fijne dag wensen.
kussss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten laat ik ook een hele goeden morgen wensen aan alle chatters en mededelen dat ik gisteren een super dag heb gehad en weer nieuw reisje heb geboekt in april 4 dagen berlijn wens ieder fijne dag toe Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten helluppppppppppppp kan de chatbox niet meer in nadat mrammmmm me eruit heeft gegooit hahahahahahahahahaha kusssss en knufff mrammmm kan het wel waarderen hahahahahaha |
|