Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.11.20070 likes
bij deze voor iedereen een hele goede nacht alvast en morgen weer gezond op,kusss en knufff Bonn
ik mis jullieeeeeeee
Citeren06.11.20070 likes
dat hoop je dat het een goede nacht zal worden maar ik wens je het wel en morgen gezond weer op maar missen doe ik niemand hahahahah
Citeren07.11.20070 likes
Jubbetje komt snel.

Hij was een beetje depri en daarom is het verlaat. Je moet hem echt helpen Bon, anders gaat het fout met hem.
Citeren07.11.20070 likes
lieve Bert,

Ik ben en zal er voor jubbeltje zijn,en hoe eerder hoe beter.
kusss en knufff Bonn en voor iedereen een hele goeiemorgen
Citeren07.11.20070 likes
ik verwacht niet anders bon je moet hem wel goed behandelen goeden morgen trouwens ben net terug van de markt groeten visser

Advertise here!!

Citeren07.11.20070 likes
had je mooi weer bij dan om op de markt te lopen hahahahahaah kussss en knufffffff ga zo weg naar mijn zus die zit met mijn neefje en nichtje hier dichtbij op een vakantiepark en daar ga ik met mijn twins heen,kussss en knufffff en fijne dag verder
Citeren07.11.20070 likes
was prima weer om over de markt te lopen en heb gekocht waarvoor ik na de markt ben gegaan veel plezier bij je zus en spreek je later weer kussssssss knufffffffff
Citeren07.11.20070 likes
visser je maakt me wel heel nieuwsgierig wat je gekocht hebt dan hahahaha kussss en knuffff
Wil je mij dat vertellen dan???
Citeren07.11.20070 likes
vind ik niet nodig om dat zomaar aan de grote klok te hangen je bent te nieuwsgierig foei toch bonneke
Citeren07.11.20070 likes
nou sorry hoor visss sta al in de hoek,het was gewoon belangstelling foei dat je zo over me denkt zeg

Adverteer hier