Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren31.10.20070 likes
ff f6 aanklikken bonneke kom je zo de room weer in kusssss en knufffffff visser
Citeren31.10.20070 likes
ben alweer terug in de room maar toch heel lief van je visser voor de tip hahahahahahaah kussssssssss en knufffffffffffffffff ben effe eten met mijn kids tot latersssssssssssss
Citeren31.10.20070 likes
wat zijn we toch aan het dollen wat moet er niet van ons gedacht worden bonn kusssssss en knufffffff
Citeren31.10.20070 likes
visser ze denken maar lekker,als wij maar weten hoe het zit hahahahahahahaah kusssss en knufffffffff
Citeren31.10.20070 likes
nou volgens mij dat jullie 2 lieve gekken zijn

Advertise here!!

Citeren31.10.20070 likes
wij voelen ons niet aangesproken

ikke wel gem, en polleke ook, maar dan zouden we met 3 zijn
Citeren31.10.20070 likes
maakt niets uit een shat is niet om altijd serius te zijn laat je maar eens ff gaan kusssssss knuffffffff en handddddd
Citeren31.10.20070 likes
nah visser ik kan heel serieus zijn,ik hoop dat Wilma dat tenminste wel zo voelt anders denkt ze misschien ook nog dat ik haar voor de gek hou,maar ik kan ook zeker ouwehoeren.

Welterusten allemaal alvast en misschien tot morgen kussss en knufff Bonnn
Citeren31.10.20070 likes
Beste Mona Ik heb een vriend, die ook enige probleempjes heeft.

Hij kan niet inloggen en berichten verzenden voor het forum. Is het goed dat ik het voor hem aan Mona voorleg via mijn naam?

Zijn naam is Jubbetje van den Hoogendunk. Wij hopen op een positief antwoord.

Groetje,

Jubbetje & Bertoesja
Citeren31.10.20070 likes
jahoor lieve Bert,is geen probleem.

Jubbetje vertel eens wat je probleem is??

Of is het probleem over dat inloggen en berichten verzenden,ik kan daar helaas niets mee dan zou je naar 1 van de modjes moeten mailen.Maar misschien dat je je berichten kan versturen via Bert totdat het opgelost is,succes en welkom op kletsen,kussssss en knuffffffffffffffffffffff

Adverteer hier