|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten iedereen een hele fijne maandag,dikke kusss en knufffffff oeps zie net dat ik het al had gezegd nou jah nog maar een keer dan hahahahahahah
Wilma succes woensdag met je examen,zet hem op je kan het,dikke kusss en knufff Bonn
Flair jij heel veel sterkte,dikke kussss en knufff Bonn |
Heej allemaal
Hoe is het met jullie...?
met mij wel goed hoor  enne intake gesprek ging heel goed ze zei dat alles er goed uitzag en ik moest er maar van uitgaan dat ik werd aangenomen  eind april begin mei weet ik het zeker dan krijg ik brief met bevestiging......
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeee thnxx
heb morgen ook examen en dan maar een kwartiertje denk als het weer goed is dat ik dan maar op de fiets ga want moet van half 11 tot 10.45 en de bus gaat 10.50 vanaf station dus dat haal ik nie en dan moet ik eigenlijk uur wachten op de volgende en als ik met de fiets ga ben ik half 12 thuis dusjha  maare bonn ik mail je zo nog ff  Dikke kusssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey helemaal te gek wilmaa ben echt blij voor jou
en sterkte morgen wilmaa met examen bear duimt wel voor jou
kus knuff bear |
thnxx bear  ik ben ook blij hoor alleen maar goed nieuws vandaag dus mijn dag kan nie meer stuk :D |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve wilma,
Is goed kijk straks en anders morgen wel even of ik je mail heb ontvangen,bij deze wens ik je voor morgen dan ook onwijs veel succes,heb vertrouwen je kan het.
Spannend dat intake gesprek maar je zegt zelf al dat je gevoel er goed bij is dus dan denk ik dat het wel goed zit.dikke kusss en knufffff Bonnn |
|
Thnx lieve bonn  Het gesprek ging ook heel goed hoor  en het viel ook wel mee....alleen kan soms en dan zei ze ook heeel soms gebeuren dat ik een lange dag heb van half 9 tot 6 of dat ik 's avonds moet of een dag in het weekend maarjha niks aan te doen he  Dikke kussssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
jha indd bonn  mis jou ook heel erg hoor bonn
dikke kusssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijn te horen dat gesprek goed is gegaan  ja geld verdienen is wel leuk hoor en ja daar moet je voor werken  ja bear mist de gespreken met wilmaa ook hoor altijd leuk om har te horen
dikke kus knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten huh bear,ik zei dat omdat ik momenteel niet zo heel veel op scroll ben maar meer op forum,hahahahah maar je spreekt Wilma dus ook niet zoveel op scroll???
Maar goed er is meer dan kletsen bear hahahahahaahahahahah kusssssssssssssss en knuffffffffffffff Bonn |
|