Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren09.04.20080 likes
heejj allemaal

hier weer ff een berichtje
Had vanmorgen weer examen was dit keer etaleren
en dat ging ook wel goed behalve dat ik dan bijna van trapje al viel toen ik iets wou ophangen maarjha er is ook een foto van gemaakt dus als die op de site staat enne ik heb hem ook dan zet ik hem hier wel neer Leraar zei dat het ook wel goed was dus dat zal wel goed komen ben nou tot Dinsdag vrij maar heb maandag al wel Intake Gesprek op de Friese poort
en dan Dinsdag laatste examen en woensdag taaldorp ( mondeling examen nederlands en engels ) en dan meot ik alleen daar voor naar school en donderdag miss nog hele dag vrij en daarna aangepast rooster maargoed verder gaat het wel goed heb alleen zere keel heb daar ook wel last van maarjha gaat wel weer over Hoe is het met jullie...?

Dikke kussssssssss
Citeren09.04.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaa hier gaat het goed,maar wat super ey dat het vandaag ook goed ging en nu lekker genieten van je vrije dagen en het weer wordt mooi dus daar kan je ook van genieten.Verder wil ik je beterschap wensen met je zere keel,er zijn zoveel mensen die er last van hebben,heb gelukkig nog nergens last van,ja van mijn knie maar niet van de griep,offffffffffffffffffff toch wel de typgriep hahahahahaha

Morgen moet ik met mijn zoontje weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken en hoop dat er eens iets uit gaat komen.Welterusten lieve Wilma en alle andere lieve chatters,dikke kusss en knufffffffffffff Bonn
Citeren10.04.20080 likes
bonneke thnxxxxxx en ben ook blij dat het goed ging hoor en kan het wel merken dat ik een zere keel heb met eten en drinken en slikken en praten doet het het gewoon zeer en me stem is ook minder hoop nie dat me stem weg gaat hoor.......maarjha de typgriep heb ik zelf ook hoor bonn je bent nie de enige

Veel succes morgen dan met je zoontje in het ziekenhuis hoop ook voor je dat er nou eens iets uitkomt

owjhaa lauraa jij heel veel succes vandaag met je examen he je kunt het wel

Dikke kussssssssssss
Citeren10.04.20080 likes
wilmaa erg veel sterkte en beterschap
en wel je stem houden hoorwoord zo stil
fijn te horen dat het goed gaat
bon hoopt bear ook dat goed gaat komen met zoontje heel veel sterkte vandaag en ook met jou knie he bear denkt wel aan jullie vandaag
knuff en kus bear
Citeren10.04.20080 likes
bearrrrrrrrrrrr thnxxxxx
en jha moet hem wel houden ook
want ben zaterdag wel aanvoerdster
staat een beetje lullig he aanvoerdster zonder stem hahahah maargoed fijne dag vandaag bear en de rest allemaal ook een fijne dag

Advertise here!!

Citeren10.04.20080 likes
kan nog net ff gebaren taal lern wilmaa
dat woord zaterdag wel winnen met wilmaa voor op
jij ook fijne en leukedag wilmaa net als iedereen hoor
dikke kus en knuff bear
Citeren10.04.20080 likes
whahahaha bear
Uhmm winnen ? weet ik nog nie we gaan er wel voor maar we zijn al blij als we gelijkspellen hoor enne ik nie voorop ik zal wel rechtsvoor of op middenveld spelen de verdediging weet ik bijna wel zeker van nie want die is nu goed beveiligd
Citeren10.04.20080 likes
lauraaaaaaaaaaaaa succes vandaag met je examens,dikke kuss en knufff Bonn

Een hele goeiemorgen bij deze voor iedereen en wilma succes zaterdag en jah wel raar een aanvoerdster zonder stem hahahahahahaha maar toch beterschap meis,en bear dankjewel voor je lieve reactie ook,dikke kusss en knufff Bonnn
Citeren10.04.20080 likes
hahahahah jha he bonn
uuhm bonn ik spreek je nog wel weer ff over me moeder oke of anders mail ik het miss ook nog wel ff hoor zie wel

Dikke kussssssssssss
Citeren10.04.20080 likes
lieve Wilma,is goed meis kijk maar effe,vanmiddag ben ik dus weg en morgen eigenlijk ook bijna de hele dag om les te geven,dus als je zin hebt mail maar even,hou je haaks meis dikke kusss en knuff Bonn

Adverteer hier