Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren10.04.20080 likes
thnxx bear

neej dan weten we dat samen niet.

Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee.........Weet jij dat wel wanneer je al weer mag springen....hoop echt voor je dat je dat binnenkort weer mag doen hoor
Citeren10.04.20080 likes
Ik mag zeker nog een week of 2 nog niet meespringen,alleen met lesgeven mag ik proberen een beetje mee te doen met warming up en dan kijken hoe mijn knie daarop reageert,ze hadden direct al gezegd dat ik er zeker wel een week of 6-8 mee zoet zou zijn.
Het is nu zo dat als ik een drukke dag heb gehad er s`avonds gewoon nog vocht in mijn knie zit en dat komt omdat mijn banden en zo toch flink gekneusd waren en dat dat nog niet helemaal goed is en dat dat tijd nodig heeft.
Ik moet heel langzaam aan weer dingen uit proberen.Zo Bear en Wilma jullie zijn weer even helemaal op de hoogte gebracht,dikke kussss en knufff voor jullie beiden
Citeren11.04.20080 likes
Fff een goeiemorgen nacht tis notabene half 6
haha maar Bonderkes en Wilmaa ik denk aan jullie dikke kuss en doot heenig an,knuffies van Babs
Fijne dag!
Citeren11.04.20080 likes
goedenmorge allemaal

Dat is minder dan he bonn maarjha gelukkig die 2 weken zijn zo voorbij hoor

thnxx babs Dikke kussssss trg

Fijne dag allemaal en Dikke kussssssssssssss en knufffffffff
Citeren11.04.20080 likes
morgen allen
pff thnx bonn is echt niet nieks hoor hopelijk ben je weer gauw de oude en kan je alles weer
kom op he wilmaa je kan het echt wel hoor en sterkte met voetball zaterdag als aanvoerder kuss knuff bear

Advertise here!!

Citeren11.04.20080 likes
Thnxx bear

Gelukkig hebben we geen tellefoon gehad dus tis niet verslechterd daar ben ik wel blij om

Kussssssssss
Citeren11.04.20080 likes
Dat is heel fijn om te lezen lieve Wilma en ik hoop dat het zo blijft wat je moeder betreft,dikke kusss en knufff Bonnn

Goeiemorgen lieve bear en babsie,ik geef jullie vandaag een extra dikke kussss en knufff en zoen,en als ik jullie niet weer spreek allemaal een heel fijn weekend.
Citeren11.04.20080 likes
jha indd bonn gaat gelukkig alweer beter ben bijna hele dag weer bij haar geweest......Ze weten ook al waarom het opeens weer mis ging een van die stagaires had haar de verkeerde medicijnen gegeven die terut had haar medicijnen gegeven dat haar suiker ging dalen ik was echt goed kwaad op dat mens en helemaal met die domme glimlach die ze toen had...maarjha zal maar nie zeggen wat ik allemaal gezegd had tegen haar dus.....maarjha en nou gaat voetbal morgen nie door ook noujha ik hou op met zeuren en ga verder met melig zijn Dikke kusssssssssssssssssss en fijn weekend allemaal
Citeren11.04.20080 likes
gelukkig dat het iets beter gaat wilmaa ja stom he mag eigelijk niet gebeuren
nee niet doen wilmaa krijg je banmaar wel te begrijpen hoor
bear had al op de overwinning gehoopt en zeuren doe jij niet hoor meisje kom op he niet meligzijn hoor
jij ook fijn weekend en sterkte dikke kus en knuff
Citeren11.04.20080 likes
neej bear ik ga het ook nie zeggen hoor
enne ik ben nou erg meligkon me in de bus nie eens gedragen me vader zat hele tijd wilma gedraag je is maarjha bear we hebben nou die wedstrijd woensdag de 16e dus dan maar winnen he hopelijk

Adverteer hier