Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.04.20080 likes
Heey!!!!

Thnxx allemaal
Het ging heel goed stond op dat het van 8.15 tot 12.15 zou duren maar was om 10.05 al klaar en nog iemand anders ook.
Het was verders wel makkelijk wist alles nog we moesten ook een soort minitoets maken waren maar 10 vragen en daar kregen we wel meteen uitslag van en die had ik wel goed gemaakt van de 10 vragen had ik er maar 2 fout ...Was ook helemaal nie zenuwappig ofzo de mensen hier om me heen wel dat is wel lachen dat de mensen om je heen zenuwappiger zijn dan jezelf maargoed hier gaat het verders wel goed hoor
Heb wel weer de pech dat mijn pc kapot is en zaterdag kan me vader die pas brengen naar de winkel dus tot die tijd af en toe maar ff benede op de pc he

Dikke kusssssssss allemaal
Citeren07.04.20080 likes
wow Wilma goed hoor van je,daarom krijg je een dikke kussss en knufff van me,heb heel veel aan je gedacht vandaag en geduimt voor je.
Balen van je pc maar jah dat is niet anders he,ik hoop je snel weer een keer te spreken
Citeren07.04.20080 likes
jha goed he was ook mooie tijd weer thuis
enne heb niks in de krant zien staan over ons
Citeren07.04.20080 likes
niet maar in welke krant heb je gekeken dan??? Ik denk dat je de plaatselijke krant niet hebt gelezen of wel?? hahahahahhahahaha dikke kussss en knufffffffff Bonnn
Citeren07.04.20080 likes
hahahahahah neej heb de spits gelezen vanmorgen die lag weer inde bus whahahaahahahaha

Advertise here!!

Citeren07.04.20080 likes
gelukkig dat het goed is gegaan wilmaa fijn om tehoren kus bear
Citeren07.04.20080 likes
jha indd bear
dacht wel dat het moeilijk zou zijn maar het was allemaal wel makkelijk dus

kusssssssss
Citeren07.04.20080 likes
top wilmaa ben echt blij voor jou hopelijk de rest ook zo
kus bear
Citeren07.04.20080 likes
hoop ik ook bear maarjha woensdag maar dan etaleren en dan nog klant helpen bij de kassa en balie en dan de pratijk examens voorbij
Citeren07.04.20080 likes
wilmaaaaaaa zet hem op dan woensdag,je kan het meis,heel veel sterkte dan maar voor woensdag,weet niet of ik er morgen en overmorgen veel zal zijn hier,dikke kusss en knufff Bonn

Adverteer hier