Citeren10.04.20080 likes
is goed bonn ik mail je het wel
ben net weer een half uurtje thuis ben alweer bij haar geweest
maarjha je hoort het wel
Dikke kussssssssss

maarjha je hoort het wel

Dikke kussssssssss
Advertise here!! |
Citeren10.04.20080 likes is goed bonn ik mail je het wel ![]() maarjha je hoort het wel ![]() Dikke kussssssssss |
Citeren10.04.20080 likes ligt ze nog steeds in het ziekenhuis meis?? Sorry dat wist ik niet dacht eerlijk gezegd dat ze inmiddels alweer thuis zou zijn,maar ik wens je heel veel sterkte en geef je moeder een dikke knufff van mij en jij ook hele dikke kusss en knufff Bonnn ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.04.20080 likes thnxx bonn ![]() ![]() ![]() Dikke kussssssssssssss |
Citeren10.04.20080 likes Alleen als je daar zelf behoefte aan hebt lieve Wilma,je hebt nu genoeg aan je hoofd en geniet ook van de momenten dat je even niets hebt,dikke kusss en knuffffff Bonnn |
Citeren10.04.20080 likes weet ik bonn en doe ik ook wel hoor
xxxxxxxxxx |
Advertise here!! |
Citeren10.04.20080 likes bonn ik ben nou eten dus stuur hem straks wel ![]() smakkelijk allemaal voor straks Kusssssssssssssssssssssssss |
Citeren10.04.20080 likes Ik ga ook eten want vanaaf weer springgroep,doe helaas zelf nog niet mee maar mijn dochter wel dus op tijd eten en ben pas laat thuis,dus zal kijken of ik vanaaf een mailtje heb gekregen van je,eet smakelijk en dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren10.04.20080 likes bear zo ook eten ff dochter flink aanmoedige bonn
dikke kus |
Citeren10.04.20080 likes smakkelijk bear dan en bonneke ook smakkelijk eten he ![]() |
Citeren10.04.20080 likes dankje wilmaa jij ook smakelijk eten hoor
weet bear ook niet wilma |