Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren08.04.20080 likes
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeee Thnxx!!!!!!!!
zal ook wel lukken denk etaleren is nie echt moeilijk
maarjha etalage mag nie te vol zijn en ook nie te leeg he dusjha
Ik ben er ook nie veel hoor

Dikke kussssssssssssssssss
Citeren08.04.20080 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele fijne dag toe,dikke kusss en knuff Bonnn
Citeren08.04.20080 likes
jij ook een hele fijn dag bonn en een onwijse leuke,gezellig verjaardag toegewenst he
Citeren08.04.20080 likes
thanks wilma maar morgen krijg ik huis vol visite maar word vandaag wel heel erg verwend,jij ook fijne dag kusss en knuff Bonn
Citeren08.04.20080 likes
thnxx bonn
hoop dat je een leuke dag heb gehad hoor

Dikke kusssssssssss

Advertise here!!

Citeren08.04.20080 likes
wilma ja heb een leuke dag gehad,ondanks dat morgen de visite pas komt,zelfs mijn zus komt en dat vind ik helemaal geweldig dat ze toch de moeite neemt om 3 uur heen en 3 uur terug rijden om op mijn verjaardag te komen.Maar ik heb al zoveel gehad,geld,liefde,bloemen,kaarsen en heel veel lieve kaarten dus ben al erg verwend en dan morgen nog hahahahahahaha kan niet op allemaal,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren08.04.20080 likes
gegund hoor bon dat je zoveel krijgt en toch wel belangrijk dat je ook liefde hebt gehad kussssssss knuffffffffff en goede nacht visser
Citeren09.04.20080 likes
echt leuk voor jou bonn verdien je ook wel eens om verwend te woorden en visser fijn om te horen dat jij en je vrouw zich primma hebben vermaakt en echt mooie fotos van daar lijkt bear echt mooi daar kus knuf bear
Citeren09.04.20080 likes
een hele goeiemorgen en ik wens iedereen een superfijne dag toe,dikke kuss en knufff Bonnn
Citeren09.04.20080 likes
bear jou ook bonn kussknuff

Adverteer hier