Citeren05.04.20080 likes
hebben we die dan
nee toch wilmaa?
kus knuff bonn en ook wilmaa hoor

kus knuff bonn en ook wilmaa hoor

Advertise here!! |
Citeren05.04.20080 likes hebben we die dan ![]() kus knuff bonn en ook wilmaa hoor ![]() ![]() |
Citeren05.04.20080 likes neeeuhhhhh bear ![]() ![]() ![]() ![]() jij ook heel fijn weekend bonn ![]() Heb vandaag weer gevoetbald enne we hebben gewonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.04.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bear gelooft het wel anders zeg jij het toch niet ![]() en tuurlijk jij dikke kus en ja bon ook hoor |
Citeren06.04.20080 likes ff hier weer kalken.. haha Wilma helemaal toppie meis... goed gespeeld.... en morgen veel succes met je eerste examen,ik zal voor je duimen en aan je denken!!
Bonnekes en Bear ook kussies en een fijne zondag ![]() |
Citeren06.04.20080 likes thnxx babs ![]() Zal wel lukken denk ik heb bijna de hele middag nog zitten leren dus dat moet wel goedkomen ![]() Dikke kussssssssssssssssssss iedereen |
Advertise here!! |
Citeren06.04.20080 likes hey wilmaa heel veel sterkte morgen met jou examen
bear duimt voor jou dat het goed gaat hoor jij ook een leukedag nog en kus |
Citeren06.04.20080 likes wens je morgen veel succes Wilma kusssssssss knuffffffff Visser |
Citeren06.04.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb de krant gebeld,staat er morgen in dat jullie gewonnen hebben hahahahahaha
Gefeliciteerd meis en morgen onwijs veel succes met je examen,dikke kusss en knufff Bonn Visser welkom terug van je vakantie,heb je ervan genoten,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.04.20080 likes hey wilmaa bear leeft vandaag met jou mee hoor heel veel sterkte met het examen en een dikke kus
en visser hopelijk heb je het primma naar je zin gehad en ja welkom terug visser |
Citeren07.04.20080 likes een hele goeiemorgen allemaal en ik wens jullie een hele zonnige maandag toe en een hele fijne week,dikke kusss en knufff Bonn
Wilmaaaaaaaaaaaaaa zet hem op en verder wens ik je onwijs veel succes toe met je examens,dikke kuss en knuff Bonn |