Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren03.04.20080 likes
whaaaaaaaaaaa wilma nee Babs zit aan de zijlijn kijk maar eens op de vorige pagina hahahahahahahhahahahahahahah wat een pret lig hier helemaal dubbel,dikke kussssss Wilma,bear en Babs
Citeren04.04.20080 likes
weet ik bonn maar had al gervraagd waar ze aan de zijlijn zat
wahahhahahahhahahahahahh
Citeren04.04.20080 likes
wilmaaaaaaaaaa en ik had al gezegd op de vorige pagina whaaaaaaaaaaa snap ik het nog hahahahahahah Maar Wilma ik wens je een hele fijne dag en een heel fijn weekend toe,dikke kusss en knufff Bonnn
Citeren04.04.20080 likes
oww bonn had ik nie in de gaten
volgens mij ben ik echt blond ipv bruin/rood
Citeren04.04.20080 likes
hahahahahahahah gekkie lig hier helemaal dubbel om je reactie hahahahahahahahaah Fijn weekend en dikke kussss en knuffff Bonn hou je haaks meis en ook een dikke knufffel voor je moeder

Ps sorry dat ik je vanochtend niet gesproken heb maar zat even prive.

Advertise here!!

Citeren04.04.20080 likes
lig je helemaal dubbel whahahahahahhah moet ik je ff uitvouwen dan lig je nie meer dubbel ligt volgens mij nog beter ook :::geeft niks hoor spreek je wel weer
Jij ook een onwijs fijn weekend bonn Dikke kussssssssssssssssssssssss
Citeren04.04.20080 likes
ja ja wilma nu blond he bear eerst rood wit blauw maken maar nu is bonn aan de beurd ff denken welke kleur we bon makken denk paars wilmaa
Citeren04.04.20080 likes
neej niet bonneke doen!!!! ik ga bonn der haar verfen

ppssssssssssssssssssssst bear niet zeggen hoor maar heb bonn der haar al stiekum oranje geverfd
Citeren04.04.20080 likes
top wilma bear zegt niets hoor
wilma ff kijken hoe ze het vind
Citeren04.04.20080 likes
achter mijn rug om geheimpjes hebben he vind ik helemaal niet leuk dikke kusss voor bear en Wilma hahahahahah en een heel fijn weekend

Adverteer hier