Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren28.10.20070 likes
je weet Bert onze Bonneke is ook onze Mona dus als je vragen hebt stel ze aan Bonneke Mona of zo word ze ook wel genoemd Tante Til dus doe je best Bert krijg jij je antwoorden wel

groeten Visser
Citeren28.10.20070 likes
lieve Bert,jah zo zou je het inderdaad kunnen zien,dus als je wilt stel je vragen en ik zal je proberen te helpen,dikke kusss en knufff en leuk dat je langs bent geweest
Citeren28.10.20070 likes
dat betekent dat bonneke sociaal werkster hier is heeft u problemen Mona zal u zoveel mogenlijk helpen veel vragen dus aan Bonneke en brieven woren altijd beantwoord
Citeren28.10.20070 likes
hahaha visser nou sociaal werkster ben ik niet maar help wel heel graag mensen en neem mensen zoals ze zijn en ik kan heel goed luisteren en praten,kusss en knufff Bonn
Citeren29.10.20070 likes
vind wel dat je veel berichten moet ontvangen Mona Bonneke Tante Til wie heeft er zoveel namen hier kusssssssss knufffffffff

Advertise here!!

Citeren29.10.20070 likes
volgens mij niemand hahahahahahahaha goeiemorgen bij deze en ik wens je een hele fijne dag toe,kussssssss en knuffffffff
Citeren29.10.20070 likes
loopt nog niet druk met de vragen voor Mona
Citeren29.10.20070 likes
Beste Tante Til,

Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik heb dringend advies nodig! Ik woon al twee jaar samen met m'n vriendin. Tijdens onze verkering , die twee jaar duurde, wilde zij niets van sex weten. Zij was van mening dat wij eerst moesten samenwonen. Dit respecteerde ik natuurlijk. Nu na twee jaar samenwonen is er nog steeds niets van gekomen. Nu zegt zij weer dat dit na het huwelijk pas mag gebeuren. Nu hebben wij besloten om over twee jaar te trouwen. U begrijpt dat dit voor mij heel erg moeilijk is. Dat wordt dan zes jaar onthouding. Ik ben natuurlijk niet van Jantje Beton. Soms kriebelt het heel erg en weet ik niet meer wat ik moet doen. In het begin van onze relatie was zij heel erg slank. Nu heeft zij een eetprobleem. Zij is verslaafd aan chocolade bonbons. In die zes jaar is zij gegroeid naar ca. 130 KG. Ik ben bang dat als ik straks mag hopsen, dat het niet meer gaat lukken door de vetrolletjes van haar.

Beste Tante Til help me a.u.b met een goed advies. Ik ben teneinde raad. In verband met de herkenning heb ik me naam veranderd.

Kussssssss
Citeren29.10.20070 likes
Een man en 6 jaar onthouding die man bestaat volgens mij niet
Citeren29.10.20070 likes
maar vind het wel een mooi probleem is alleen op te lossen door Tante Til ze wilde problemen oplossen hier heeft ze der een hahahahahahah

Adverteer hier