|
|
|
dank je bonneke een enorme dikke kusssssssssss en knuffffffffffff trg
en thnxx visser ik had het toevallig vanmiddag al gezien wou toen ff kijken hoeveelste wij stonden  kusssss en knuffffff allemaal en slaap lekker |
Anonymous Undefined 65739 berichten goedenmorgen allemaal even vertellen alle wedstrijden gaan dit weekend door dus voor de buitensporters doe je best zelf moet ik vanmiddag in de sporthal staan om toernooi te fluiten en voor de niet sporters prettig weekend
groeten Visser |
jha visser dat doen we zeker ook wel hoor
maarjha we zien wel wat het word we wachten gewoon af
we doen ons best en meer kunnen we niet doen
we beuken er gewoon op in
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
nou jammer dat het afgelopen was we hebben 2-7 verloren
ik heb ook gehoord dat ik in de zaal ga voetballen met de mc1 junioren  dat word leuk |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten yesssssssssss van de 16 deelnemende springgroepen zijn wij met de jongsten springgroepen tweede geworden en hebben een prachtige beker gewonnen,en de springers 13 jaar en ouder zijn 4e geworden,helaas geen beker maar tog heel goed gedaan,fijn weekend en dikke kusss en knufffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten gefeliciteerd bonneke laat ze zo doorgaan komen ze er wel en wilma dat is heel leuk hoor in zaal voetballen heet trouwens futsal wens jullie fijne zondag kussssssss en knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks visser,jij ook een hele fijne zondag en dikke kusss en knuffff
Wilma ik geef je maar weer een hele dikke knuffff en kussss,ik weet dat ik je enorm,intens grote verdriet niet kan wegnemen maar wil je laten weten dat je in mijn gedachten bent en dat ik er ben voor je,kussssssssss en knufffffffff en heel veel sterkte |
jha weet ik visser waad en el futsal toernooi is dat waar ze aan mee doen das elke jaar wij hebben daar vorig jaar nog aan meegedaan en zijn toen nog als 3e geeindigt
Lieve bonneke,
thnxx vind k echt lief van je
Dikke kusssssss en knufffffff trg bonneke
Kusss en knufff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Bonneke,
Is dit een soort Mona net als in de Story?
Als dit zo is heb ik wel een paar vraagjes.
Kussie Bertoesja |
|