Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.10.20070 likes
dank je bonneke een enorme dikke kusssssssssss en knuffffffffffff trg

en thnxx visser ik had het toevallig vanmiddag al gezien wou toen ff kijken hoeveelste wij stonden

kusssss en knuffffff allemaal en slaap lekker
Citeren27.10.20070 likes
goedenmorgen allemaal even vertellen alle wedstrijden gaan dit weekend door dus voor de buitensporters doe je best zelf moet ik vanmiddag in de sporthal staan om toernooi te fluiten en voor de niet sporters prettig weekend

groeten Visser
Citeren27.10.20070 likes
jha visser dat doen we zeker ook wel hoor
maarjha we zien wel wat het word we wachten gewoon af
we doen ons best en meer kunnen we niet doen
we beuken er gewoon op in
Citeren27.10.20070 likes
oke wilma laat het luie zweet er maar uitkomen
Citeren27.10.20070 likes
nou jammer dat het afgelopen was we hebben 2-7 verloren
ik heb ook gehoord dat ik in de zaal ga voetballen met de mc1 junioren dat word leuk

Advertise here!!

Citeren27.10.20070 likes
yesssssssssss van de 16 deelnemende springgroepen zijn wij met de jongsten springgroepen tweede geworden en hebben een prachtige beker gewonnen,en de springers 13 jaar en ouder zijn 4e geworden,helaas geen beker maar tog heel goed gedaan,fijn weekend en dikke kusss en knufffff Bonn
Citeren27.10.20070 likes
gefeliciteerd bonneke laat ze zo doorgaan komen ze er wel en wilma dat is heel leuk hoor in zaal voetballen heet trouwens futsal wens jullie fijne zondag kussssssss en knuffffffff
Citeren27.10.20070 likes
thanks visser,jij ook een hele fijne zondag en dikke kusss en knuffff

Wilma ik geef je maar weer een hele dikke knuffff en kussss,ik weet dat ik je enorm,intens grote verdriet niet kan wegnemen maar wil je laten weten dat je in mijn gedachten bent en dat ik er ben voor je,kussssssssss en knufffffffff en heel veel sterkte
Citeren27.10.20070 likes
jha weet ik visser waad en el futsal toernooi is dat waar ze aan mee doen das elke jaar wij hebben daar vorig jaar nog aan meegedaan en zijn toen nog als 3e geeindigt

Lieve bonneke,
thnxx vind k echt lief van je
Dikke kusssssss en knufffffff trg bonneke

Kusss en knufff wilma
Citeren28.10.20070 likes
Lieve Bonneke,

Is dit een soort Mona net als in de Story?

Als dit zo is heb ik wel een paar vraagjes.

Kussie Bertoesja

Adverteer hier