Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren24.10.20070 likes
jha en dat is er bij gekomen anais voor de rest is alles nog het zelfde
Citeren24.10.20070 likes
lieve chatters,bij deze wens ik jullie een goede nacht toe en morgen weer gezond op,kusss en knufff en welterusten
Citeren25.10.20070 likes
goeiemorgen lieve kletsers ik wens jullie een superfijne dag toe kussss en knuffffff
Citeren25.10.20070 likes
welterusten lieve chatters en misschien spreek ik jullie morgen nog wel even en anders voor degene die ik niet spreek een heel fijn weekend alvast.

kussssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren26.10.20070 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeee allemaal
en hoe gaat het met jullie..?
hier gaat het wel maarjha

fijne dag iedereen en alvast een fijn weekend

Advertise here!!

Citeren26.10.20070 likes
Lieve kletsers.

Ik wil jullie bij deze een heel fijn weekend wensen.kussss en knufffffffffffffffffffff Bonneke
Citeren26.10.20070 likes
hoe was het op de springclub bonneke

groeten kussssssss en knuffffffff en fijn weekend
Citeren26.10.20070 likes
jha allemaal een heeeel fijn weekend
Citeren26.10.20070 likes
heb ff de volgende wedstrijden opgezocht voor onze voetballend dames geld voor 10 november a.s

Beetgum DA 1-Wardy DA 1 Aanvang 14.30

Ons Sneek DA 3-SDS DA Aanvang 12.45

Groeten Visser
Citeren26.10.20070 likes
lieve visser,

het was zo altijd heel leuk en gezellig maar ook bloedserieus getraint omdat we morgen dus wedstrijden hebben,ben net terug heb mijn dochter opgehaald want ze had haar eerste brugklasfeest whaaaaaaaaaa en we moeten er morgen om 6.15 uit omdat we om 7.30 vertrekken voor de springwedstrijden.

Vanochtend heb ik lesgegeven bij de schoolgym dus heb de hele dag in de sporthal gestaan en ben nu doodmoe en ga lekker slapen.Jij ook een geweldig goed weekend en doe je lief en aardig tegen Wilma dat verdiend ze namelijk kussssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffff

Wilma voor jouw nog speciaal een hele dikke kussss en knuffffffffffffff je weet wel waarom en wat je mij mailde is heel begrijpelijk het heeft mij ook enorm geraakt

Adverteer hier