Citeren13.02.20080 likes
ach Wilma solly maar wil weleens lieve dingen over mij horen, kijk eens naar de regel boven jou zin dat is nogal niet wat he???

Advertise here!! |
Citeren13.02.20080 likes ach Wilma solly maar wil weleens lieve dingen over mij horen, kijk eens naar de regel boven jou zin dat is nogal niet wat he??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Visser je bent een toppertje,kusssssssssssss en knufff Bonn |
Citeren14.02.20080 likes whahahahhahahahahahahh bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.02.20080 likes juist niet bonn in de ocmpetitie staan we onderaan omdat we alles verloren hebben ![]() |
Citeren14.02.20080 likes gaat wel wilma thanks,ow solly heb geen verstand van voetballen hahahahaah kusssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffff hvj als vriendin |
Citeren14.02.20080 likes hahahahahha geef niks hoor bonn ![]() Dikke kusssssssssssknufffffffffffffff hfd als vriendin |
Citeren14.02.20080 likes wat is hfd??? maar een heel fijn weekend alvast lieve Wilma ik mis je en hoop je snel weer een keer te spreken op kletsen,kusss en knuff Bonn |
Citeren14.02.20080 likes Bert je kan berichtje wel lezen die ik je verstuurd,moet je gewoon effe op naam klikken van degene die op dat moment in de kijker staat en dan krijg je je berichtenbox te zien dus ook jij zou me zo kunnen terugmailen.
Dankjewel in ieder geval voor je reactie hier,alvast fijn weekend en dikke kusss en knuffffffffffffffff Bonn |