Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren13.02.20080 likes
ach Wilma solly maar wil weleens lieve dingen over mij horen, kijk eens naar de regel boven jou zin dat is nogal niet wat he???
Citeren13.02.20080 likes
zal ik dan eens lieve woordjes zeggen bonn je bent een schat waar je vrolijk van word en dat meen ik ook nog kusssssssssss knuffffffffffffff
Citeren13.02.20080 likes
Kijk Wilma zo kan het ook he en daar word ik vrolijk van,had ik je effe lekker tuk door het spelletje mee te spelen whaaaaaaaaaaa hahahahahahahahahaah

Visser je bent een toppertje,kusssssssssssss en knufff Bonn
Citeren14.02.20080 likes
whahahahhahahahahahahh bonn weetje we hebben gisteraaf met 9-0 gewonnen en ik had 5x gescoord en had een gele kaart gehad maar die telt niet meer omdat het een oefenwedstrijd was kusssssssssssssknufffffffffffffffffff
Citeren14.02.20080 likes
goed ey Wilma kussss en knufffffffffffffffffffffff en gelukkig was het een oefenwedstrijd

Advertise here!!

Citeren14.02.20080 likes
juist niet bonn in de ocmpetitie staan we onderaan omdat we alles verloren hebben en nou winnen we en dan telt ie niet mee maarjha hoe is het bij jou.....?
Citeren14.02.20080 likes
gaat wel wilma thanks,ow solly heb geen verstand van voetballen hahahahaah kusssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffff hvj als vriendin
Citeren14.02.20080 likes
hahahahahha geef niks hoor bonn
Dikke kusssssssssssknufffffffffffffff hfd als vriendin
Citeren14.02.20080 likes
wat is hfd??? maar een heel fijn weekend alvast lieve Wilma ik mis je en hoop je snel weer een keer te spreken op kletsen,kusss en knuff Bonn
Citeren14.02.20080 likes
Bert je kan berichtje wel lezen die ik je verstuurd,moet je gewoon effe op naam klikken van degene die op dat moment in de kijker staat en dan krijg je je berichtenbox te zien dus ook jij zou me zo kunnen terugmailen.
Dankjewel in ieder geval voor je reactie hier,alvast fijn weekend en dikke kusss en knuffffffffffffffff Bonn

Adverteer hier