Citeren12.02.20080 likes

Advertise here!! |
Citeren12.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.02.20080 likes ach bonn wat is er.?????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.02.20080 likes wat er is???? IK WIL GEEN GEKKE MUTS ZIJN,dat is er ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.02.20080 likes ach bonn toch niet huilen anders ga ik ook huilen hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.02.20080 likes jankerd ben je ook he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.02.20080 likes Heee Bonneke,
Ik kreeg een melding dat je een berichtje had gestuurd. Helaas kan ik dat nooit lezen, omdat de mail/berichtenservice al tijden er uit ligt. Ben nog op de chat geweest in de hoop je daar te treffen, maar helaas pindakaas. Dit is dan een probleem dat ik aan Mona voorleg, mede namens Jubbetje. Die ook al enkele maanden niet meer kan reageren. Groetjes en kuss/knuff Bertoesja |
Citeren13.02.20080 likes Lieve Bert.Dat had ik je ook gemailt,ik mis dat ook het mailen maarals je in de kijker staat kan ik dus klikken op bericht verzenden waardoor het dus wel mogelijk is om je een bericht te versturen.
Maar zou je mij dan terugmailen kan ik inderdaad berichtenbox niet openen. Maar ik had in de mail gezet dat ik je mis en gevraagd hoe het met je gaat,want ik zie j hier niet zoveel meer,en ik mis de lol die we samen hadden.Maar thanks dat je hier toch iets geschreven hebt,maar helaas weet Mona hier geen antwoord op,we moeten Denre schrijven dan ik weet dat hij er mee bezig is/was maar helaas werkt het nog steeds niet.Ik hoop je snel een keer weer te spreken in room,ik ben er meestal overdag,want s`avonds heb ik gewoon bijna tot geen tijd.Kussssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffff Bonn |
Citeren13.02.20080 likes bonnekeeeeeee
Jij bent anders ook een jankerd hoor ![]() ik jank alleen met je mee dan janken we samen is gezelliger he ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.02.20080 likes nouuuuuu bonn niet zo doen hoor anders word ik ook nie vrolijk hoor ![]() |