|
|
|
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeee das het zelfde als hvj alleen op zijn fries   alles goed bonn...? jij ook alvast een heeel fijn weekend kusssssssssssssssssknuffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
bonnekeeeeeeeeeeeee hier gaat het ook wel goed  jij ook een onwijs goed weekend bonn
Maak er maar wat leuks van  Kusssssssssssssssknufffffffffffffffffffff hfd als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten De meesten zullen al wel op 1 oor liggen,maar voor degene die nog wakker zijn en dit lezen een hele goeie nacht en morgen weer heel gezond,en gelukkig op,kuss en knufff Bonn |
Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee
nou ik lig nu niet op 1oor hoor  en om die tijd lag ik ook nie op 1oor lag er pas om kwart voor 5 in   was pas om 4 uur pas thuis en kouddddddddddd dat het was
Fijne Zondag
kusssssssssknuffffffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
neej joh bonn helemaal geen slaapkop  maarjha leuke dag gehad..?
ikke nie was heeeeeeeeeeel saai
Kusssssssssss wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb wel een redelijke dag gehad,lieve Wilma,moest vanochtend eerst met mijn zoontje naar het ziekenhuis en moet morgen weer,dus jah wat heet leuk nee dus.
Maar toen ik vandaag terug kwam ben ik lekker even een hapje wezen eten met manlief en dat maakte de dag wel weer leuk uiteindelijk.
Kussss en knufff Bonn |
achjee naar het ziekenhuis toe is nooit leuk
ik heb een saaie dag gehad en het gaat wel redelijk
zijn een aantal dingen die ik jaren geleden mee heb gemaakt en die lijken weer te komen dus voel me kut nu Fijn dat je dag uiteindelijk weer goed is gekomen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Iedereen alvast welterusten en morgen weer gezond op,dikke kusss en knuff Bonn |
|