Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren11.02.20080 likes
ow ja en Wilma is de tekening al af inmiddels??? Ben zo nieuwsgierig kusssssss en knufff en welterusten
Citeren12.02.20080 likes
morge bonnekeeeeeeeeeeeeeee,
jha ik ja met een ander meisje uit de 4e klas ze lokte het zelf helemaal uit dus der eigenschuld is ook......ze heft het recht niet als ik zeg dat ze ff wat rustiger moet praten of ff moet ophouden met de gescheld en gevloek omdan op mij in te slaan nou dan word ik ook boos maar heb wel rake klappen uitgedeeld hoor... vandaag lekker nie naar school ben erg beroerd dusjha ga zo lekker me bed weer in...en hoe is het met bonneke...?
Fijne dag kusssssssssssssknufffffffffffffffffff
Citeren12.02.20080 likes
Hier gaat het goed lieve Wilma,maar je hebt groot gelijk dat je je niet op je kop laat zitten wat een terut ey die meid.

Verder wens ik je veel beterschap en ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen,kuss en knuff Bonn
Citeren12.02.20080 likes
jha indd he bonn ik ben nie snel boos maar als ik boos ben dan ben ik heel boos en als ik dan nog klappen uitdeel is het wel erg hoor
en thnxxx spreek je heel snel weer misss je kussssssssssknufffffffffffffffff
Citeren12.02.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaa kusssssssss en knuffffffff heb je nog effe gesproken opi scroll en misschien zometeen nog wel effe

Advertise here!!

Citeren12.02.20080 likes
bonnekeeeeeeee kusssssssssssssknuffffffffffffffffff gekke mutss
miss tot zoooooooooooooooooooooooooometeen
Citeren12.02.20080 likes
nah Wilma waarom een gekke muts nu weer,je zei zelf misschien spreek ik je snel weer en jah hoor toen hebben we elkaar even gesproken op scrolll daar is niets geks aan tog????
Visser noemt me al een mal maf wijf en nu jij weer gekke muts en ben ook al een zeurdoos whaaaaaaaaaaaaa hahahaahahah kussssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn
Citeren12.02.20080 likes
je bent geen mal maf wijf en ook geen zeurdoos je bent gewoon een gekke muts is toch ook niks geks aan

Kusssssssssssknufffffffffffffff
Citeren12.02.20080 likes
Citeren12.02.20080 likes
Bonnekeeeeeeeeee gekke mutsssssssssssssss van me wahahahahhahahahahhhahhaahaaha zo bonn daar had ik ff zin in

Adverteer hier