Citeren18.02.20080 likes
ben morgen de hele dag weg ga toernooi fluiten van studenten dus tot eind in de middag en of avond en welterusten voor straks kusssssssssssss knuffffffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren18.02.20080 likes ben morgen de hele dag weg ga toernooi fluiten van studenten dus tot eind in de middag en of avond en welterusten voor straks kusssssssssssss knuffffffffffffffffff |
Citeren19.02.20080 likes Visser,wat leuk ey dus ik wens je bij dezen heel veel succes en een fijne dag toe (als je dit nog mocht lezen)
Verder wens ik iedereen een hele goeiemorgen en een hele fijne dag toe,kuss en knuff Bonn |
Citeren19.02.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeee
weetje tis saaaiii hier :P is hellemaal niemand dus kan wel ff op forum he :P kussssssssssssssss wilma |
Citeren19.02.20080 likes toernooi was een succes heb het naar mijn zin gehad en er zijn hele lieve studentes en lief dat ze zijn wil je niet weten kusssssss knuffffffff |
Citeren19.02.20080 likes jah jah visser was het daarom zo leuk omdat er leuke studentes waren hahahahahaah
Nee hoor zonder gekheid ik vind het fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Kusss en knufff Bonn Wilmaaaaaaaaaa het was saai omdat ik er niet was hahahahahahah morgen ben ik er denk ik wel weer,effe kijken want ik moet eerst met de auto naar de garage,fijne dag morgen kussss en knuffff hdf als vriendin |
Advertise here!! |
Citeren19.02.20080 likes je zal wel wat mail hebben bonn heb je die van de bus ook binnen hahahaha |
Citeren19.02.20080 likes jaaaaaaaa visser hahahaaahah heb helemaal in de deuk gelegen,ook die van recycling hahahahahah thanks,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren20.02.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee
indd maar later was het wel erg leuk en erg gezellig hoor ![]() kusssssss |
Citeren20.02.20080 likes ow gelukkig dan maar wilma een hele goeiemorgen bij deze en ik wens je een fijne dag toe kussssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffff Bonnn |
Citeren20.02.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeee jij ook een hele fijne dag vandaag
Kussssssss |