Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren10.02.20080 likes
visserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die film is echt geinig was zoooooooooo leuk we hadden het gewoon nie meer Veel plezier dinsdag kussssssssssknuffffffffffff visser

Liefs wilma
Citeren11.02.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaa goeiemorgen,en fijn dat je het zo geweldig hebt gehad,ken je toevallig de film schatjes ook die is nog leuker dan mama is boos vind ik hahahahahahahaha

In wat voor een bui ben je vandaag??? kussssss en knufffffffff Bonn
Citeren11.02.20080 likes
bonnnnnnnnnn goeie morgeeeeeeeeee jha ken de titel wel maar film nooit gezien maar die film mama is boos is al geinig dusjha hahahahhahahaa

ben vandaag wel vrolijk hoor wel moee en koppijn maarjha en jij bonn
Citeren11.02.20080 likes
Wilma,mama is boos is geinig maar schatjes die is zo keigoed,daar is papa heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos,die zou je ook een keer moeten kijken hahahahaa.
Hoe komt het dat je hoofdpijn hebt??? Nou ja ondanks dat je hoofdpijn hebt en moe bent wens ik je toch een fijne dag toe,en ik mis je kusssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffff
Met mij gaat het goed thanks.
Citeren11.02.20080 likes
oke dan moet ik die film ook maar is zien heb geen idee bonn ben er mee opgestaan en heb het idee dat me hoofd straks nog is ontploft maarjha zal wel over gaan hoop ik Jij ook een hele fijne dag mis je bonn Kussssssssssssssknufffffffffffffffffff en fijn dat het goed gaat

Liefsssssss wilma

Advertise here!!

Citeren11.02.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaa blijf je toch lekker een daggie thuis,kunnen we lol trappen op kletsen ,iedere keer als ik je naam zie staan heb ik alweer enorme lol solly ken het ook niet helpen.
Mis je ook en fijn dat het ondanks je moeheid en hoofdpijn toch goed met je gaat,gefeliciteerd trouwensssssssssssssss kussssssss en knuffffffff hvj als vriendin Bonn
Citeren11.02.20080 likes
nou als ik thuis blijf ga ik me bed in en kom ik er nie meer uit vandaag........nou dat heb ik ook met jou hoor bonn
maaare hoezo gefeliciteerd bonn....?
Kussssssssssssssssssssssknufffffffffffffffffff misjee
Citeren11.02.20080 likes
gefeliciteerd omdat je gips eraf is wilmaaaaaaaaaaaaa kussss en knuffff

Maaruh ik ga effe naar de kids,het is spitstime hier nu hahahahaha
Citeren11.02.20080 likes
owww hahahahaha thnxxx bonn
alles goed verder....?
hier gaat wel ben nogal chagerijnig en heb slaande ruzie gehad
maargoed mag nie klagen
spreek je weer

Kussssssssknufffffffffff wilma
Citeren11.02.20080 likes
huh slaande ruzie,jij en met wie???
Ik hoop niet dat je hand weer is gebroken oeps solly bedoel het niet lullig maar vind je helemaal geen ruzie zoekster en al helemaal geen slaande ruzie,maar met mij zal je geen ruzie krijgen hoor,kusssssssssssssss en knufffffffff Bonn

Adverteer hier