Citeren10.02.20080 likes
visserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die film is echt geinig
was zoooooooooo leuk we hadden het gewoon nie meer
Veel plezier dinsdag kussssssssssknuffffffffffff visser
Liefs wilma

Liefs wilma
Advertise here!! |
Citeren10.02.20080 likes visserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die film is echt geinig ![]() ![]() Liefs wilma |
Citeren11.02.20080 likes Wilmaaaaaaaaaa goeiemorgen,en fijn dat je het zo geweldig hebt gehad,ken je toevallig de film schatjes ook die is nog leuker dan mama is boos vind ik hahahahahahahaha
In wat voor een bui ben je vandaag??? kussssss en knufffffffff Bonn |
Citeren11.02.20080 likes bonnnnnnnnnn goeie morgeeeeeeeeee jha ken de titel wel maar film nooit gezien ![]() ben vandaag wel vrolijk hoor wel moee en koppijn maarjha en jij bonn |
Citeren11.02.20080 likes Wilma,mama is boos is geinig maar schatjes die is zo keigoed,daar is papa heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos,die zou je ook een keer moeten kijken hahahahaa.
Hoe komt het dat je hoofdpijn hebt??? Nou ja ondanks dat je hoofdpijn hebt en moe bent wens ik je toch een fijne dag toe,en ik mis je kusssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffff Met mij gaat het goed thanks. |
Citeren11.02.20080 likes oke dan moet ik die film ook maar is zien ![]() ![]() ![]() Liefsssssss wilma |
Advertise here!! |
Citeren11.02.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaa blijf je toch lekker een daggie thuis,kunnen we lol trappen op kletsen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mis je ook en fijn dat het ondanks je moeheid en hoofdpijn toch goed met je gaat,gefeliciteerd trouwensssssssssssssss kussssssss en knuffffffff hvj als vriendin Bonn |
Citeren11.02.20080 likes nou als ik thuis blijf ga ik me bed in en kom ik er nie meer uit vandaag........nou dat heb ik ook met jou hoor bonn ![]() maaare hoezo gefeliciteerd bonn....? Kussssssssssssssssssssssknufffffffffffffffffff misjee |
Citeren11.02.20080 likes gefeliciteerd omdat je gips eraf is wilmaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maaruh ik ga effe naar de kids,het is spitstime hier nu hahahahaha |
Citeren11.02.20080 likes owww hahahahaha thnxxx bonn
alles goed verder....? hier gaat wel ben nogal chagerijnig en heb slaande ruzie gehad maargoed mag nie klagen spreek je weer Kussssssssknufffffffffff wilma |
Citeren11.02.20080 likes ![]() ![]() Ik hoop niet dat je hand weer is gebroken oeps solly bedoel het niet lullig maar vind je helemaal geen ruzie zoekster en al helemaal geen slaande ruzie,maar met mij zal je geen ruzie krijgen hoor,kusssssssssssssss en knufffffffff Bonn |