Citeren08.02.20080 likes
wat nou arme leraren niks arme leraren 
maare was mooi kwart over 2 thuis ze hebben me om half 2 laten gaan ipv 2 uur
Advertise here!! |
Citeren08.02.20080 likes wat nou arme leraren niks arme leraren ![]() maare was mooi kwart over 2 thuis ze hebben me om half 2 laten gaan ipv 2 uur
|
Citeren08.02.20080 likes je had weer massel wilma maar wens ieder een fijn weekend en als het net als vandaag word ziet het er goed uit |
Citeren08.02.20080 likes jha indd visser ![]() mijn weekend komt wel goed en morgen helemaal
|
Citeren08.02.20080 likes veel plezier Wilma ,naar de bios yeahhhh geniet ervan meis je hebt het meer dan verdiend.
Hoe is het trouwens met je hand??? Zit ie nog in het gips of is dat er al af??? Waarom mocht je om half 2 al weg dan ipv van 2 uur waren ze je toen echt spuugzat of zo? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren09.02.20080 likes Wilmaa?
Hand in het gips Wilmaa? ![]() Beterschap dan maar. Groetjes, Henry. |
Advertise here!! |
Citeren09.02.20080 likes uhmmm henry..?
das al ffies geledenhoor tis eral weer af sinds donderdag ![]() groetjes, liefs wilma |
Citeren09.02.20080 likes jha thnxx bonn ik ga morgen nou met een vriendin erheen
want laura moet werken dusjha niks aan te doen
maare me hand zit er nog aan... en het gips is er sinds donderdag al af hoor ![]() en mog om 2 uur weg omdat ik had het 2e uur samen met een vriendin gewerkt en we hadden weer een blok afgemaakt en de rest van de klas was een lokaal benede aan het inrichting bij een leraar waar ik nog wel vaak soort van ruzie heb want ik mag hem niet en hij mij niet en dat laat hij duidelijk merken ook dusjha dan ga ik daar nie voor de lol heen en kippetje (green) die was ziek dus bleven we met ons 2en over en de lerares dus mochten we 's middags toen we weer een lesuur van haar hadden om half 2 al weg want ze vond dat we dat wel verdiend hadden want we hadden erg hard gewerkt normaal kan je per week maar 1 of 2 blokken maken maar wij hadden er 3 dusjha ik vond het ook nie erg anders moest ik van 2 tot kwart voor 3 op bus wachten en nou was ik kwart over 2 al thuis ![]() Liefsss wilma |
Citeren10.02.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaa was nog vergeten te zeggen dat je niet verplicht bent tot antwoorden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar toch bedankt hahahahaha fijne zondag en hoop dat de film toch nog leuk was ondanks dat Laura helaas niet kon. |
Citeren10.02.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeee, ik ben nie naar de bios geweest we hebben dat geschrapt in plaats daarvan zijn we wezen shoppen en naar nick en simon geweest ![]() ![]() ![]() ![]() dat was superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr enne ook erg laat geworden we waren half 4 trg enne me vriendin haar moeder had eenfilm opgenomen die was geweest die was op sbs6 geweest Mama is boos en die hebben we toen nog gekeken en we hebben ook nog anderhalf uur ong geslapen we sliepen met 4 mensen op een 2persoonsbed dat was lachennnnnn maargoed ik heb een onwijs leuk weekend gehad.....Hoe is het met jou verder..? nog een leuk weekend gehad...? Hoop je snel weer te spreken kussssssssssssknufffffffffffff missss je
Liefs wilma |
Citeren10.02.20080 likes Wilma slaat op hol dat is lachen die film ken ik wel wilma mama is boos maar als jij het maar gezellig hebt gehad dat is belangrijk ik ga dinsdag ook weer dagje weg naar vader abraham show lijkt me wel gezellig te worden verder wens ik iedereen een fijne week toe en doe waar je zin in hebt groeten kusssssssss knuffffffff en Hand
Visser |