Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.02.20080 likes
je ouders niet blij met je hoezo niet wilma je bent zo skatje .... als je slaapt hahahahahahahaha

Hier gaat het goed lieve wilma thanks ik mis je kussssssssssssss en knuffff Bonn
Citeren07.02.20080 likes
nou uuh bonn ik had gisteravond trainen enne ik ging schoon heen en kwam heel smerig trg zat helemaal onder de modder was paar keer uitgegleden dus het was een en al modder dat ik thuis kwam
Citeren07.02.20080 likes
owww ben je wel in bad gestopt dan???? hahahahahahahahah,zullen we anders samen een keertje lekker in een modderbad gaan?
Citeren07.02.20080 likes
whahahahahah jha goed idee bonn
weetje het zat op een zekere moment ook gwn in me haar
Citeren07.02.20080 likes
hahaah ook in je haren,nou als wij een moddergevecht gaan houden of een modderbad nemen heb je egt van je tenen tot je haren alles eronder zitten,wil je nu nog steeds???? hahahahahahahahaha kusssssssssssssssss en knuffffffffffffff en welterusten Bonn

Advertise here!!

Citeren08.02.20080 likes
achhhhhh nou voorruit dan maar he als je maar niet met de emmers gaat gooien ipv de modder
Citeren08.02.20080 likes
zou ik nooit doen wilma dat weet je,ennuh moet je horen wie het zegt,ik krijg van jou emmers,bakstenen en modder naar mijn hoofd gesmeten Kuss en knuffff en als ik je niet weer spreek dan alvast een heel fijn weekend en onwijs veel plezier .
Citeren08.02.20080 likes
nouuuu uhmmm bonn ik heb ff geluisterd he maar ik hoor niet wie het zegt lees het wel enne ik zei toch dat ik vergeten was die baksteen eruit te halen
ben lekker voreg uit vandaag en fitnes gaat nie door word nou volgende week ergens maarjha ik ben onwijs melig vandaag heb o goed geslapen lag er om half 9 in en kwam er 10 over 6 uit
maarjha als ik jou ook nie meer spreek een hele fijne dag vandaag en een onwijs fijn weekend

Kusssssssssknuffffffffffff
Citeren08.02.20080 likes
thanks lieve wilma,hahahahahahahaha ow jee arme leraren van je hahahahah kussssssssssssss en knuffff Bonn
Citeren08.02.20080 likes
Goeiemorgen,ik heb een dienblad met koffie en thee neergezet voor de liefhebbers en lekkere koeken en snoep kussssssssss en knuff Bonn

Adverteer hier