|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten eem hele goeiemorgen allemaal,hahahahaha Wilma hoe krijg je dat nu voor elkaar dan om uit je bed te donderen.
Heb je je zeer gedaan,bij deze krijg jij een dikke knuffff en kussssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
nou bonn hoe ik dat voor elkaar krijg nou uhmmm gewoon op randje van bed gaan liggen en dan donder je er wel van af een keer  en neej heb me nie echt zeer gedaan hoor maarjha normaal lig ik altijd tegen de muur aan en dit keer weer op randje van bed waardoor ik er dus afdonderde whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaahahaahha haha
hahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahhaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb ik bonneke eindelijk ook eens gezien, kan ik tenminste hallo zeggen als ik haar ergens tegenkom
|
hahaha indd gem is trouwens ook een leuke foto he
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilmaa in ledikantje  Wilmaa?
Hoi Wilmaa  Groetjes,
Henry. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Goeiemorgen lieve chatters,ik wens jullie bij deze een super mooie en fijne donderdag toe.
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen hoe is het met je?????
kusss en knufff Bonn |
whahahaahha visser nou neej hoor dat moet maar niet he anders kan ik er nog uitklimmen  henryyyyyyyy.........?
Hoi henry  Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goeie morgen
het gaat wel goed hoor  weetje me ouders waren niet blij met me gisteravond  en hoe is het bij jou bonnekeeeeeeeeeeee
Kusssssknuffffffffff wilma |
|