Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.02.20080 likes
eem hele goeiemorgen allemaal,hahahahaha Wilma hoe krijg je dat nu voor elkaar dan om uit je bed te donderen.

Heb je je zeer gedaan,bij deze krijg jij een dikke knuffff en kussssssssssss
Citeren06.02.20080 likes
Citeren06.02.20080 likes
nou bonn hoe ik dat voor elkaar krijg nou uhmmm gewoon op randje van bed gaan liggen en dan donder je er wel van af een keer en neej heb me nie echt zeer gedaan hoor maarjha normaal lig ik altijd tegen de muur aan en dit keer weer op randje van bed waardoor ik er dus afdonderde whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaahahaahha haha
hahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahhaha
Citeren06.02.20080 likes
heb ik bonneke eindelijk ook eens gezien, kan ik tenminste hallo zeggen als ik haar ergens tegenkom
Citeren06.02.20080 likes
hahaha indd gem is trouwens ook een leuke foto he

Advertise here!!

Citeren06.02.20080 likes
jah geminus,wat vond je van mijn foto????

Wilma ik heb nog wel zo`n rekje ergens liggen,dat deden we bij onze kids toen ze klein waren,zodat ze niet uit bed vielen hahahahahahahaaha maar fijn dat je je niet bezeerd hebt,welterusten en dikke kusssssss en knufffffffffff Bonn
Citeren06.02.20080 likes
denk dat wilma weer kinder ledikantje in moet moeten er toch beschermen
Citeren07.02.20080 likes
Wilmaa in ledikantje

Wilmaa?

Hoi Wilmaa

Groetjes,

Henry.
Citeren07.02.20080 likes
Goeiemorgen lieve chatters,ik wens jullie bij deze een super mooie en fijne donderdag toe.
Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen hoe is het met je?????

kusss en knufff Bonn
Citeren07.02.20080 likes
whahahaahha visser nou neej hoor dat moet maar niet he anders kan ik er nog uitklimmen

henryyyyyyyy.........?

Hoi henry

Bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goeie morgen
het gaat wel goed hoor weetje me ouders waren niet blij met me gisteravond en hoe is het bij jou bonnekeeeeeeeeeeee

Kusssssknuffffffffff wilma

Adverteer hier