Citeren06.05.20110 likes
Heey Bonn.....wens jou een leuk weekend...geniet van het warme weer.

Advertise here!! |
Citeren06.05.20110 likes Heey Bonn.....wens jou een leuk weekend...geniet van het warme weer. ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.05.20110 likes zeg freek je hebt a gezegt moet je ook b zeggen, desnoods in een mail, maar vertellen zal je....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.05.20110 likes Krijg jij geen rode oortjes dan, als ik jou dat allemaal ga vertellen.?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Altijd leuk zulke dingen, Bonn Zul jij wel weer suprise,s krijgen op moederdag? ![]() Dikke kuss,knuff.......truste ![]() |
Citeren06.05.20110 likes hahaahah ik ben wel wat gewend hoor, ik kom niet net kijken............... ![]() ![]() ![]() ![]() En of ik iets krijg op moederdag, ik heb geen idee, wel wordt er een taart gebakken door man en kinderen, dat weet ik al wel, en het is voor mij iedere dag moederdag, dus maakt mij niet zoveel uit............ Welterusten en ik wacht je mail wel af ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.05.20110 likes Jij heb een mailtje, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.05.20110 likes heb ik gelezen freek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.05.20110 likes Het weer is super nee toch,het is hier geen mooi weer helemaal wit,wel warm maar geen zon,het is wel lekker weer voor de bbq Bonn en dat gaat ook gebeuren en misschien het hele land wel wie weet...,Bonn had je mail nog gehad!!Ik hoop dat je manneke nog aan moederdag denkt anders heb je pech ![]() ![]() zoennnn mvg wolf |
Citeren07.05.20110 likes Heey Bonn..leuke zaterdag gehad?
Wens jou voor morgen een leuke zondag......en geniet van het warme weer. Dikke kuss, knuff....... ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes ![]() ![]() wel een zoennn van mij fijne Zondag Freak jij ook fijne moederdag ![]() |
Citeren08.05.20110 likes Ik ben geen moeder wolf............... ![]() ![]() ![]() |