Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren10.05.20110 likes
hier heeft de zon ook geschenen vandaag, het was gewoon weer warm, maar ik wens je nog een fijne avond, en voor morgen een fijne werkdag, dikke kus en knuf
Citeren11.05.20110 likes
goeiemorgen lieve kijkbuis kinderen, ik wens jullie allemaal een superfijne dag toe,
Citeren11.05.20110 likes
Bonn waar ben jij nu?????????????????????
Citeren11.05.20110 likes
hier ben ik freek, wat mot je dan....... Ik ga wel slapen zo want morgen loopt mijn wekker om 6.00 af
Citeren11.05.20110 likes
Ik mot nix.............
Maar ik wilde weten of je een leuke dag heb gehad?
Ik wel.
Owjee dan kun je ff uitslapen,want mijn wekker loopt om 5.00 af.

Advertise here!!

Citeren11.05.20110 likes
gek, 6.00 en dat noem je uitslapen, dacht het niet he, maar mijn dag was ook helemaal geweldig, lekker weer, en had weer lekker gewerkt. Morgen druk dagje, eerst morgen ochtend naar een verjaardag een bakkie doen van een collega, dan werken, en als ik thuiskom even opfrissen, en dan eten maken en ik wil morgen na maanden niet te hebben gsport weer proberen te sporten. Althans dat is het plan voor morgen. Maar ik wens je een fijne werkdag toe morgen, en nog een fijne avond, dikke kus en knuf en nachtzoentje
Citeren12.05.20110 likes
goeiemorgen lieve kletsers, en ik wens iedereen een fijne dag toe
Citeren12.05.20110 likes
Goedenmorgen Bonnnnn jij ook een fijne dag vandaag
Citeren12.05.20110 likes
Heey Goeiemiddag allemaal.
Bonn , pas je wel op want als je lang niet heb gesport kun je wel gauw een blessure op lopen aan je spieren.
Leuke dag .....dikke kuss,knuff.
Citeren12.05.20110 likes
goh freek je verteld me echt iets nieuws, ik geef al bijna 8 jaar zelf les bij een springgroep, maar thanks voor je tip Het was een puinhoop vandaag met de post, een tas die onvindbaar was, en ik ga morgen wel verder om de folders te doen, heb nu echt geen zin meer.
Dikke kus en knuf jullie allemaal

Adverteer hier