Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren08.05.20110 likes
En ben jij lekker verwent vandaag op moederdag, Bonn?
Heb je allemaal gekregen?
Citeren08.05.20110 likes
wolf, nee heb nog steeds geen mail van je gehad, ik weet niet waar jij met je hoofd bent, misschien ook een maandje vakantie nemen Maar 3 keer scheepsrecht, dus go go gooooooooooo

En freek en wolf, ja ik had andere dingen te doen, en die waren wel belangrijker dan hier te zitten dom doen maar iedereen hier binnen het gezin heeft aan moederdag gedacht. Gisteren heeft manlief met kids een heerlijke taart gebakken en die was zo lekker, en heb onwijs veel cadeaus gekregen van man en kinderen, dus kortom een geweldige moederdag voor mij, dank jullie wel voor je reacties
Citeren08.05.20110 likes
Leuk tog Bonn.
Citeren08.05.20110 likes
heel erg leuk, en ik heb nog wel meer gekregen, en ik hoef je vast niet uit te leggen wat........
Citeren08.05.20110 likes
Ik heb wel een vermoeden wat dat is Bonn. Als ji j het uit wilt leggen mag je mij altijd een mail sturen Bonn.

Advertise here!!

Citeren08.05.20110 likes
hahaha moet ik iets uitleggen dan freek?? je bent niet dom joh, dus kan je zelf wel invullen, maar ik ga nu echt slapen, ben hartstikke moe, welterusten, dikke kus en knuf en slaap lekker
Citeren08.05.20110 likes
Truste Bonn...........slaap lekker...dikke kuss, knuff.
Maak er een mooie week van.
Citeren09.05.20110 likes
dank je wel lieve freek, jij ook een hele fijne werkweek, en alle andere chatters ook trouwens, en een hele goeiemorgen
Citeren10.05.20110 likes
goeiemiddag allemaal en nog een fijne dag gewenst, kussie en knuffie
Citeren10.05.20110 likes
Hoi Bonn, Jij ook een leuke dag nog. Zonnetej schijnt lekker, dus geniet er van.

Dikke kuss,knuff

Adverteer hier