Citeren08.05.20110 likes
En ben jij lekker verwent vandaag op moederdag, Bonn?
Heb je allemaal gekregen?
Heb je allemaal gekregen?

Advertise here!! |
Citeren08.05.20110 likes En ben jij lekker verwent vandaag op moederdag, Bonn?
Heb je allemaal gekregen? ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes wolf, nee heb nog steeds geen mail van je gehad, ik weet niet waar jij met je hoofd bent, misschien ook een maandje vakantie nemen ![]() ![]() ![]() ![]() En freek en wolf, ja ik had andere dingen te doen, en die waren wel belangrijker dan hier te zitten dom doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes heel erg leuk, en ik heb nog wel meer gekregen, en ik hoef je vast niet uit te leggen wat........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes Ik heb wel een vermoeden wat dat is Bonn. Als ji j het uit wilt leggen mag je mij altijd een mail sturen Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.05.20110 likes hahaha moet ik iets uitleggen dan freek?? je bent niet dom joh, dus kan je zelf wel invullen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20110 likes Truste Bonn...........slaap lekker...dikke kuss, knuff.
Maak er een mooie week van. ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.05.20110 likes dank je wel lieve freek, jij ook een hele fijne werkweek, en alle andere chatters ook trouwens, en een hele goeiemorgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.05.20110 likes goeiemiddag allemaal en nog een fijne dag gewenst, kussie en knuffie ![]() ![]() |
Citeren10.05.20110 likes Hoi Bonn, Jij ook een leuke dag nog. Zonnetej schijnt lekker, dus geniet er van. ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kuss,knuff ![]() |