Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.05.20110 likes
thanks lieve freek, welterusten dan ook maar, en heel veel plezier morgen met feesten, ik ga ook hard werken morgen zodat ik met mijn kids ook naar bevrijdingsfeest kan, het is er altijd onwijs gezellig met heel veel goede bands en optredens, jammer dat het altijd zo druk is........ Slaap lekker, en werk ze morgen
Citeren04.05.20110 likes
Slaap lekker......
Dikke kusssssssssssssssss.
Citeren05.05.20110 likes
zo freek lekker gefeest?............ slaap lekker en morgen weer gezond op, dikke kus en knuf
Citeren05.05.20110 likes
Heey Bonn, Ja hoor we hebben lekker gefeest hier. We gaan zo door met een afterpartie hier...
Heb jij ook een leuke dag gehad ?
Slaap lekker straks, dikke kuss, knuff
Citeren05.05.20110 likes
en wat houdt die after party dan in bij jullie, jij en ana of ook vrienden erbij?....... Ja hoor, ik heb eerst gewerkt en toen met mijn twins naar bevrijdingsfestival geweest, maar het was wederom zo ontzettend druk, en we waren tegen 18.00 thuis, we hadden het wel gezien, het was kop aan kop lopen pffffffffff, jij ook slaap lekker en welterusten, kussie en knuffie

Advertise here!!

Citeren05.05.20110 likes
Gewoon een gezelig afterpartie met ons tweetjes,Bonn.
Ja hier was het ook egt druk......maar we stonden een beetje aan de zij kant, dus niet egt in de drukte zelf.
Maar het was wel gezellie.
Kuss,knufff
Citeren05.05.20110 likes
hahahaha, dat snap ik je after party al, veel plezier en geniet er maar van, dikke kus en knuf en welterusten
Citeren05.05.20110 likes
Dit afterpartie kan wel ff duren.
Knuffies.......kussiesssss.
Citeren06.05.20110 likes
ow hoe dat zo freek, vertel eens?............ Maar een hele goeiemorgen en ik wens jou en alle anderen een hele fijne vrijdag toe, en voor degenen die weekend hebben alvast een heel fijn weekend Het wordt weer zomer in Nederland.....
Citeren06.05.20110 likes
Dat ga ik niet vetellen, Bonn das mijn geheimpje.
Jij ook een goeiemorge, en maak er een leuke vrijdag vanB.t.w. ik heb al weekend.
Ja egt wel, het wordt weer lekker warm
Bikini weer.........yihaaaaaaaaaaa

Adverteer hier