Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.05.20110 likes
goeiemorgen lieve freek en alle andere lieve chatters, ik wens jullie een fijne dag toe, kus en knuf

Freek ik snap je helemaal, erg he sommige mensen lopen echt altijd ontzettend sjaggie te doen, maar ik dol gewoon door, of ze het leuk vinden of niet, ik laat me niet sjaggie maken door anderen Dus laat je niet kisten, en trek het je niet aan....
Citeren04.05.20110 likes
Goeiemorge lieve Bonn, meestal trek ik mij ook nix van aan.
Maar wens jou een leuke ,en mooie dag.
Dikke kuss, knuff.
Citeren04.05.20110 likes
maar gisteren heb je het wel aangetrokken, was je ongesteld? Dan ben je vaak wat prikkelbaarder en gevoeliger voor opmerkingen......... Maar ook een hele goeiemorgen en een fijne werkdag, dikke kus en knuf
Citeren04.05.20110 likes
Ja, soms heb ik ook van die dagen dat ik ff niet zo lekker voel, maar zijn er niet veel hoor.
Werkse vandaag.....maak er een leuke dag van, dan doe ik het ook.
Kussiessssssssss.
Citeren04.05.20110 likes
freek even voor de duidelijkheid, ik maak er altijd een leuke dag van, alleen werken sommige mensen niet mee op bepaalde dagen maar ik doe er altijd mijn best voor om er weer iets van te maken, hoelaat moet jij gaan werken dan? Ben niet gewend dat je in de ochtend op forum zit?

Advertise here!!

Citeren04.05.20110 likes
Ik ga zo, hoefde niet zo vroeg te beginnen. 8.30 uur.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Citeren04.05.20110 likes
ow dan heb je nog ruim een half uur doeiiiiiiiiiiiiii
Citeren04.05.20110 likes
Heey Bonn, Hoe was je dag?
De mijne was super geweldig
Hd jou wel verwacht hier
Dikke kuss, knufffffff
Citeren04.05.20110 likes
lieve freek, ik dacht dat je al lag te slapen, of althans in je bed lag, ik ga wel zo hoor, maar mijn dag was ook helemaal super, en was lekker vroeg klaar, ik hoop morgen ook, want dan kan ik nog met de kinderen naar bevrijdingsfeest..............welterusten, dikke kus en knuf en nachtzoentje
Citeren04.05.20110 likes
ik ga zo ook naar mun nest ( om te slapen he )
Morge er ff vroeg uit, want morge middag is hier feest,,,en daar wil ik even heen.
Truste, kusss, knuffies..... en uiteraard een hele fijne nacht zoen.

Adverteer hier