Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.02.20110 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren20.02.20110 likes
Goeiemorge,Bonneke. Nog plannen voor deze zondag?
Ik wel, Ga zo naar friesland...schoonzusje is jarig.
Wens jou een fijne zondag. Dikke kus,Knuff.
Citeren20.02.20110 likes
goedenavond freek, ik had niet echt plannen voor vandaag, wij zijn even bij mijn schoonouders geweest, en verder voorbereiden van het gesprek van manlief ik hoop dat je het gezellig hebt gehad, en gefeliciteerd met je schoonzusje, dikke kus en knuf en nog een fijne avond
Citeren21.02.20110 likes
Goeiemorge,Bonn. Al wakker,of lig je nog lekker te dromen.
Ja hoor , we hebben het gezellie gehad gister.
Wens jou.......en alle andere chatters een mooie week.
Dikke kuss... lebber..... knufff.
Citeren21.02.20110 likes
lieve freek, ik lag toen nog lekker te dromen, ik heb een fijne dag gehad, ben naar de kapper geweest en lekker met het gezin geluncht thuis....... Het is raar, maar ik geniet van deze zeldzame momenten Maar ik wens jou en alle anderen nog een fijne avond en een mooie werkweek, dikke kus en knuff en lebber

Advertise here!!

Citeren21.02.20110 likes
Thnx Bonneke. ik vind het egt fijn voor jou, dat jij geniet van die momenten, dat je met jou gezin bij elkaar bent.
Wens jou ook een fijne week, .
Kussies,knufies.......en dike lebber.
Citeren21.02.20110 likes
thanks dat je het fijn voor me vindt, sommige zullen wel denken, je bent toch geen klein kind, maar die momenten zijn gewoon door zijn werk vaak niet meer geweest, en daarom gaat het veranderen voor ons, en pakken we de momenten dat het wel kan en daar genieten we beiden met volle teugen van.
Welterusten lieve chatvriend, dikke kus en knuf en lebber
Citeren21.02.20110 likes
Jullie hebben gelijk, Bonn.
Geniet er van
Truste lieve chat vriendin,
Citeren21.02.20110 likes
thanks lieve chat vriend en welterusten:tongue
Citeren22.02.20110 likes
goeiemorgen lieve chatters, ik wens jullie een fijne dag toe vandaag, dikke kus en knuf

Adverteer hier