Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.02.20110 likes
Goeiemiddag chatters,wens jullie ook een fijne dag......Hands,Knuffies.
Citeren22.02.20110 likes
hoi freek, lekker gewerkt? Jij werkt vanuit je auto, en ik vanaf mijn fiets, en het was frisjes vandaag
Citeren22.02.20110 likes
Ja hoor heb lekker gewerkt, niet veel last gehad van het koude weer.
Maar de temp. gaat weer stijgen, Bonn.
Maar het wordt wel weer natter.
Citeren22.02.20110 likes
ik heb wel last gehad van de kou, had mijn handschoenen weer aan en mijn thermobroek............ Maar het zonnetje begon wel te schijnen en toen was het wel lekker. Maar ik wens je nog een fijne avond, en voor zometeen welterusten, dikke kus en knuf
Citeren22.02.20110 likes
Hoest met dat gesprek gegaan, Bonn.
Is het nog beetje possitief uit gepakt?
Ook voor zo meteen,lekker slapen, en morge gezond weer op.
Hele dikke kuss, en knuffies.

Advertise here!!

Citeren22.02.20110 likes
lieve freek, niet echt nee, maar ik mail je morgen of zo wel even oke? Ik ga nu slapen, heb vreselijke hoofdpijn en moet gaan liggen, sorry, dikke kus en knuf
Citeren22.02.20110 likes
Okeej lieverd.Truste, kussiessss.
Citeren23.02.20110 likes
goeiemorgen freek en alle anderen, ik wens jullie een fijne dag toe, dikke kus en knuff, het is weer lekker frisjes en we krijgen volgens de berichten weer sneeuw vandaag............
Citeren23.02.20110 likes
Heb mien slee al weer verkocht,dus die sneeuw mag wel weg blijven,Bonneke.
Maar hoest met jou hoofd pijn?
Citeren23.02.20110 likes
het gaat iets beter, maar ik weet waar het van komt, ik zal je eerdaags nog mailen, maar ben er nog niet aan toe gekomen, wel ben ik over 2 weken een maand vrij samen met mijn man, en daar ben ik onwijs blij mee. Wel moet je je dan alleen vermaken hier op forum, want ik zal er niet zoveel zijn hier dan..........fijne dag nog dikke kus en knufff

Adverteer hier