Citeren13.02.20110 likes
Omdat mijn anaatje mij heerlijk gaat ver wennen, Bonneke.

Kussies, Knuffies

Kussies, Knuffies
Advertise here!! |
Citeren13.02.20110 likes Omdat mijn anaatje mij heerlijk gaat ver wennen, Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kussies, Knuffies |
Citeren13.02.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.02.20110 likes Hoop het wel de hele dag, Bonneke ![]() ![]() ![]() Tuurlijk zal ik haar verwennen, heb iets leuks gekocht voor haar. En ze krijg zeker een ont bijtje op bed, maar dat zal wel vroeg zijn ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20110 likes lieve freek, ben benieuwd wat je gekocht hebt voor jouw Ana? Wil je dat vertellen of liever niet? Maar goed ik hoop dat jij en Ana een fijne dag hebben gehad, dikke kus en knuf en nog een fijne avond, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20110 likes Heb iets gekocht voor haar, waar we samen plezier van hebben,,en krijgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() We hebben een super moooie dag gehad saampjes. Kussies,knuffies ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.02.20110 likes lieve freek, dat kan zoveel zijn waar je samen plezier van kan hebben en krijgen, dus misschien nog ietsjes duidelijker zijn?............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20110 likes Okeej........een lingerie setje,met door kijk hartjes. ![]() ![]() ![]() Truste,slaap lekker............gezond weer op...en een fijne dindag. ![]() |
Citeren14.02.20110 likes wow lieve freek, dat is wel een heel mooi spannend cadeau......... ![]() ![]() ![]() ![]() ik wens jou ook een hele fijne en goedenacht toe, en voor morgen een hele fijne werkdag ![]() ![]() |
Citeren14.02.20110 likes Bonneke.... wil je ook z,on setje dan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.02.20110 likes Goeiemorge,Bonneke.....Lekker geslapen?
Ik wel hoor. ![]() Wens jou een fijne dag. En werkse. Kussies. |