Citeren23.02.20110 likes
Vind het wel jammer dat je dan er niet zo veel bent.
Maarrrrr, vind het fijn voor jullie.
Dikke kus,knuffies.

Maarrrrr, vind het fijn voor jullie.

Dikke kus,knuffies.

Advertise here!! |
Citeren23.02.20110 likes Vind het wel jammer dat je dan er niet zo veel bent. ![]() Maarrrrr, vind het fijn voor jullie. ![]() Dikke kus,knuffies. ![]() |
Citeren23.02.20110 likes lieve freek,
dat begrijp ik, maar ik wil er echt van genieten want ik heb dat zo enorm gemist en we gaan leuke dingen doen met tweetjes. Dat vinden we op dit momente heel belangrijk want dat is de laatste anderhalf jaar er ongemerkt best ingeschoten. Tuurlijk deden we nog wel dingen samen, maar niet zoals we wilden, maar dat ging gewoon niet omdat we doodmoe zijn, en we willen hier weer kracht uit gaan putten. Ik kom weer terug liev freek, ik mail je nog maar het moet gewoon even.Ik wens je een fijne avond, dikke kus en knuf hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.02.20110 likes Lieve Bonneke.
ik snap jou ook wel dat jullie weer samen dingen wilt gaan doen.En hoop egt dat het gaat lukken. ![]() Ik weet dat je weer komt, want jij kunt me tog niet missen ![]() ![]() ![]() Dikke kuss, en knuff.Hvj als vriend. ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.02.20110 likes lieve freek, tuurlijk gaat dat lukken, we hebben al wel plannen gemaakt...... ![]() ![]() ![]() En ja ik kom terug omdat ik jou zou missen, maar nog wel meer mensen hier........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.02.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.02.20110 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne dag in de sneeuw toe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.02.20110 likes Heey Bonn, zullen weer gaan glijden? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.02.20110 likes nou ik ben al gegleden freek, en heb nu heel veel auw, en ben er niet blij mee...............kloten sneeuw ook ![]() ![]() |
Citeren25.02.20110 likes Waar heb jij auw dan, Bonn. ? ![]() ![]() |
Citeren25.02.20110 likes mijn hele linkerkant freek, mijn pols, mijn knie, mijn schouder en mijn enkel............
Maar een hele goeiemorgen en ik wens je een fijne dag toe, en alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() |