Citeren15.02.20110 likes
goeiemorgen freek en alle andere chatters, ja ik heb ook heerlijk geslapen en dank je wel. Ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf en lebber

Advertise here!! |
Citeren15.02.20110 likes goeiemorgen freek en alle andere chatters, ja ik heb ook heerlijk geslapen en dank je wel. Ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf en lebber ![]() ![]() |
Citeren16.02.20110 likes een hele goeiemorgen allemaal, en voor iedereen een superfijne dag gewenst, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren16.02.20110 likes Goeiemiddag Bonneke. ook een superrrrrrr fijne dag gewenst.
Kussiessssss ![]() En Knuffiessssss. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.02.20110 likes een hele goeiemiddag wens ik jou ook nog, en omdat je nog werken moest nadat je in room was geweest, geef ik je een hele dikke kus, knuffel, lebber en klapzoen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.02.20110 likes Heey thnx. ![]() ![]() ![]() Bonneke, hoe gaat het met je pa, knapt hij nu al weer een beetje op? |
Advertise here!! |
Citeren17.02.20110 likes goeiemorgen lieve freek en alle anderen, ik wens jullie een fijne dag toe, pluk de dag ![]() Freek het gaat op dit moment heel goed met mijn vader, hij geniet volop en is erg druk met van alles en nog wat, dank je wel voor je belangstelling. Dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren17.02.20110 likes Goeiemorge,Bonneke, en alle andere kletsers.Das goed nieuws om te lezen dat het goed gaat met je pa,Bonneke ![]() Maak er ook een mooie dag van, het zonnetje schijnt al weer hier. ![]() Dikke kuss,Knuff. ![]() |
Citeren17.02.20110 likes hier schijnt de zon ook uitbundig ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.02.20110 likes Thnx lieve Bonneke, kussies. ![]() ![]() |
Citeren17.02.20110 likes graag gedaan lieve freek ![]() ![]() |