|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve chatters,
Ik wens jullie bij deze een hele fijne nacht toe en ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad,wij wel in ieder geval.
Nu op naar oudejaarsavond en nieuwsjaarsdag en ik hoop dat voor iedereen het jaar 2008 een goed,gezond en gelukkig jaar zal gaan worden,kussss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo komen we zomaar binnenstormen je hoort rustig binnen te komen en 3 keer te kloppen schrik me rot kan er meteen niet van slapen krijg er enge droom van |
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik had het allang gemeld visser hahahahaha kijk maar onder topic wie o wie       En krijg je enge dromen van mij dan?????
hahahahahahahahahaahahahahahah lig alweer helemaal in de deuk hier.
Maar ik heb wel lekker buiten gezwommen lekker puh,zowel eerste als tweede als derde kerstdag en ik overweeg zelfs om een nieuwsjaarsduik te nemen.
Maar goed ik ben dus weer back kussssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten mensen even jullie waarschuwen het is gedaan met de rust bonneke is terug |
Anonymous Undefined 65739 berichten je waarschuwt maar lekker visser hahahahaha er kijkt toch bijna niemand meer op mijn kletsen familie hahahahahahahaahah,ennuh je moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeel harder roepen anders horen ze je niet ,kusssssssssssssssss en knufffffffffffffff en welterusten,en jah de vakantie was heel erg leuk,fijn en genieten hahahahahaa |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heb in de chat ook gewaarschuwd bonneke is terug ze hebben een matteklopper in hun hand |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo ik ben uitgeplaagd natuurlijk ben je aardig en spreek je graag we hebben altijd wel weer iets anders maar had gewoon me voorgenomen bonneke terug ff dollen met der kusssssssssssssssss knuffffffffffffffff Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ow visser je hebt me dus toch gemist hahahaha betrapt hahahahahahahaahah kusssssssssssss en knuffffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten missen nou niet meteen en dat hoeven ze van mij ook niet er komt voor ons allen een tijd dan zijn we er niet meer en leven gaat verder dan chat je weer met ander zolang de chat er is en is het niet deze naam dan toch een ander naam nu niet denken dat ik pessimistich ben dat is niet zo maar het is wel realiteit en die moet je onder ogen blijven zien maar fijne zondag bonn kusssssssss en knufffffffff |
|