Citeren07.01.20080 likes
welterusten allemaal en morgen weer gezond op,jammer dat er hier zo te lezen spanningen zijn.
Kusss en knufff Bonn
Kusss en knufff Bonn
Advertise here!! |
Citeren07.01.20080 likes welterusten allemaal en morgen weer gezond op,jammer dat er hier zo te lezen spanningen zijn.
Kusss en knufff Bonn |
Citeren14.01.20080 likes hebben we niets meer te kletsen???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denre wanneer doet de server het weer om te mailen?? kusss en knufff Bonnn |
Citeren15.01.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
goedenmorgen alles goed....? de rest ook goedenmorgen en allemaal een fijne dinsdag xxxxx |
Citeren15.01.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaa thanks het gaat hier wel en bij jouw???
Een hele goeiemorgen allemaal en een hele fijne dag toegewenst kusss en knufff Bonn |
Citeren15.01.20080 likes Een hele goeieavond en alvast een hele fijne nacht toegewenst,dikke kusss en knufff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren16.01.20080 likes lieve lieve chatters,ik hoop dat jullie allemaal heerlijk hebben geslapen en weer gezond op zijn gestaan.
Bij deze wens ik jullie allen een hele fijne dag toe,kusss en knufff |
Citeren16.01.20080 likes bonnnnnnnnnnn
hier gaat het wel zit met me hand in het gips ![]() xxxxxxxxxx wilma |
Citeren16.01.20080 likes huh lieve wilma,wat heb je gedaan dan????
Maar ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen met je gebroken hand,dikke kussss en knuffff en ik mis jeeeeeeeeeeeeeeee Bonn |
Citeren16.01.20080 likes bonnnn,
ik had er al een tijdje last van en het had ook al alle kleuren maar ben vanmiddag bij gym gevallen in de kleedkamer het was daar drijf en drijfnat en ben toen gevallen en verkeerd terecht gekomen...........en het werd al meteen hellemaal dik en blauw en met ijs erop geweest maar begon alleen nog maar meer pijn te doen dus is de kantinebeheerder mee geweest naar ziekenhuis en daar kwamen we er dus achter dat een klein botje gebroken is ![]() ![]() ik misssssss jou ook heel erg hoor bonn Dikke kussssssss en knuffffffffffff wilma |
Citeren16.01.20080 likes heel veel sterkte ermee vindt het heel sneu voor je lieve wilma maar gelukkig spreek ik je nu op scrolll dus kom er weer aan kusssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffff Bonn |