|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jij ook een hele fijne zondag lieve visser,kusssssss en knufffffffffff en mocht ik je niet meer spreken dit jaar alvast een hele goeie jaarwisseling en de allerbeste wensen alvast voor het jaar 2008 met vooral heel veel gezondheid. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Voor iedereen,een hele goeie jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het jaar 2008.
Dank jullie wel allemaal dat ik kletsen heb mogen leren kennen daar ben ik kletsen heel dankbaar voor.
Eindelijk eens een chat waar er respect is voor elkaar,en seriueze gesprekken gevoerd kunnen worden maar ook zeker heel veel lol gemaakt kan worden.
Ook ben ik kletsen dankbaar omdat ik veel leuke mensen heb leren kennen hier en dat heeft me heel goed gedaan en ik hoop in 2008 weer net zoveel te mogen en kunnen genieten van kletsen.TOPPIE
Ook wil ik wel even zeggen dat ik denk aan bepaalde mensen die het heel zwaar en moeilijk hebben nu en ik hoop uiteindelijk toch voor die mensen dat 2008 ook het zal zonnetje zal gaan schijnen,maar weet dat jullie in mijn gedachten zijn,de mensen weten zelf wel wie ik bedoel.
Kussssssssss en knufffffffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Bonneke,
Voor jou ook een heel fijne jaarwissseling en dat je in het nieuwe jaar maar een hoop geluk mag hebben met een goede gezondheid en veel voorspoed. Dit is natuurlijk ook bedoeld voor alle andere chatters van kletsen.com.
Kussssssss en Knuffffffffffff
Bert |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kletsersssssssssss,
GELUKKIG NIEUWJAAR en de allerbeste wensen voor het jaar 2008 met heel veel liefde,geluk en gezondheid.
kussssssssssssss en knufffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten lieve chatters,en morgen weer gezond op kussssssss en knuffffffffffffffffff |
|
hallooooooooooooooooooooo allemaal
alles goed hier.....?
hier gaat het wel weer goed  fijn weekend allemaal
xxxxxx wilmaa |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa welcome back,sow eindelijk weer leven in de brouwerij,zoals je ziet en leest is het heel rustig op mijn topic maar jij bent nu weer terug dus feestjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahahahaha
Welterusten ook lieve Wilma en alle andere chatters en een heel fijn weekend,kusssss en knufff Bonn |
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee thnxxxxx
hihihiih ik zal er nog wel weinig op zijn want de router is kapot dus moeten nog een nieuwe halen en tot die tijd ben ik alleen dus benede opde pc...... we gaan hier zeker weer eenfeestje bouwen  heb je wel gemist hoor bonn maar hoop je heel snel weer te spreken fijn weekend verder
Dikke kussssssss en knuffffffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne avond allemaal en ik wens iedereen een hele fijne week toe,hier is morgen ook iedereen de deur weer uit en dat zal wel effe wennen zijn weer aan die rust en de stilte pffffff maar goed tis niet anders.
kusssssssssssssss en knuffff Bonn |
bonnekeeeeeeeeeeeee lieverd alles goed....?
hier gaat het wle voel me rot maarjha dat komt wel weer goed
heb je gemist hoor bonn en hoop je snel nog te spreken
en jij ook een fijne week
Dikke kussssss enknuffffff wilma |
|