Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.12.20070 likes
kus van mij
Citeren19.12.20070 likes
zit meer met kerstgedachte dan me bezig houden kletsfamilie komt nieuwe jaar wel weer heb verse ispiratie nodig kussssss knufffffff en hand en wees voorzichtig met vuurwerk je bent een rund als je met vuurwerk stunt

VISSER
Citeren19.12.20070 likes
nou en bedankt visser,ik heb ook zeker meer aan mijn hoofd dan kletsen,maar je reageert toch ook op andere forums???? Je bent een rund als je met bonneke`s kletsfamilie stunt Een hele goede nacht ook gewenst,kusss en knufff Bonn
Citeren19.12.20070 likes
dan maar met bonneke klets familie stunten is weer eens wat anders heb toch geen vuurwerk om mee te stunten knuffff visser
Citeren20.12.20070 likes

Advertise here!!

Citeren20.12.20070 likes
een hele goeienacht gewenst door mij en misschien dat ik jullie morgenochtend nog even spreek.
kussssssssssssss en knufffffffffffff Bonneke
Citeren21.12.20070 likes
Bonneke een dikke knufffff en kusssssssss omdat je altijd vrolijk bent.

Bertoesja
Citeren21.12.20070 likes
thanks lieve Bert,ik ben over het algemeen ook altijd vrolijk maar heb het soms ook heel zwaar in mijn leven maar probeer dan wel positief te blijven,valt niet altijd mee dan hoor.
Maar vind het wel lief dat je dat geschreven hebt,fijne kerstdagen en een heel goed,gezond en gelukkig jaar 2008,kusssss en knuffff Bonn
Citeren21.12.20070 likes
welterusten en een hele fijne nacht toegewenst,en heel veel succes allemaal met het voorbereiden van een kerstdiner,kussss en knufff Bonn
Citeren23.12.20070 likes
nog 1 dag en dan zijn we lekker een weekje weg met vakantie en daarom wens ik iedereen van kletsen een hele fijne zondag en hele fijne kerstdagen en een heel goed,gezond en gelukkig jaar 2008.
Ook wil ik bij deze iedereen welterusten wensen,kusss en knufff Bonn

Adverteer hier