Citeren13.12.20070 likes
Heb je dan ook zweedse gehaktballetjes gegeten?
Zijn lekker joh!
Kuss en knuffffffff
Zijn lekker joh!
Kuss en knuffffffff
Advertise here!! |
Citeren13.12.20070 likes Heb je dan ook zweedse gehaktballetjes gegeten?
Zijn lekker joh! Kuss en knuffffffff |
Citeren14.12.20070 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeee,
alles goed....? hier wle ik heb weer erg vast geslapen en ben weer erg melig ![]() jij ook ene heeel fijn weekend en veel plezier in de sporthal Dikke kusssss en knufffff bonn mis je hoor veel liefs wilma |
Citeren14.12.20070 likes lieve Wilma,ik mis jouw ook heel erg en hoop je snel weer te spreken hier,dikke kussss en knufffff en liefs Bonn
Berttttttttttt jah die hebben we ook nog gegeten,en zoals je zelf al zegt ze zijn inderdaad zo lekker en ook zo goedkoop he hahahahahahahaha,fijn weekend en dikke kusssss en knuffff Bonn |
Citeren16.12.20070 likes lieve lieve chatters,degene die ik niet weer spreek wil ik bij deze hele fijne kerstdagen wensen en een heel goed,gezond en gelukkig jaar 2008.
Kussss en knuffffffffffffffff Bonn |
Citeren17.12.20070 likes een hele goeiemorgen en bij deze een superfijne dag gewenst,kussss en knufff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren17.12.20070 likes jammer dat er zo weinig hier nog komen kijken,maar toch houd ik vol en wens ik jullie wederom een hele goeie nacht toe,kussss en knufff Bonn |
Citeren18.12.20070 likes tuurlijk Rick jij altijd hahahah,hoe meer zielen hoe meer vreugde en bij mij staat klantvriendelijkheid altijd voorop en ik maak geen verschil.
Bij deze welkom bij de kletsfamilie,kussss en knufffff Bonn en als ik je niet weer spreek alvast hele fijne kerstdagen en een heel goed,gezond,en gelukkig jaar 2008 toe |
Citeren18.12.20070 likes een hele fijne nacht gewenst,en morgen weer gezond op,kuss en knufff Bonn |
Citeren19.12.20070 likes jammer dat er nog maar weinig belangstelling is voor mijn fanclub,kjk het nog heel even aan hahahahahah
Een hele goeiemorgen,kusss en knufff Bonnn |