Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren25.01.20110 likes
ik blijf ook zeker door dollen met je freek, maak je geen zorgen, al zal het alleen niet meer op topic van wolf zijn, winter bijna weg....... Dus laten we deze topic maar gebruiken voor het dollen, jij ook nog een fijne dag, ben je alweer vrij freek?
Citeren25.01.20110 likes
Heerlijk dat dollem mag ik ook met jullie meedoen ik ga ervoor
Citeren25.01.20110 likes
ja hoor wolf, van mij mag je meedoen, maar overleg het ook even met onze freek welkom welkom bij de 3 biggetjes
Citeren25.01.20110 likes
Tuurlijk mag wolf met ons mee dollen, Bonneke
Was tussen de middag bij me in de buurt,dus was ik ff thuis om pauze te houden,en iets op forum te kliederen
3 biggetjes
Citeren25.01.20110 likes
Hoe gaat het met je pa, Bonneke ?

Advertise here!!

Citeren25.01.20110 likes
freek, het gaat, ben er uiteraard vandaag weer geweest, en hij knapt weer iets op, thuiszorg komt 2 keer per dag om hem ook extra in de gaten te houden. Maar hij is gelukkig beter dan gisteren, maar hij is gewoon erg zwak en hij moet zichzelf misschien iets meer tijd en rust gunnen. Hij wilde donderdagochtend hier op de koffie komen omdat hij vandaag niet kon komen, maar ik zei pap, jij gaat even helemaal niets doen, ik kom wel bij jouw. Maar goed hij zegt ook, als ik me beter voel, wil ik weer dingen doen, het is gewoon een actieve man op zich, maar soms kan je dingen ook te snel weer willen....................ik heb het dus niet van een vreemde Dank je wel voor je belangstelling, kus en knuf en welterusten freek en wolf, en alle anderen
Citeren25.01.20110 likes
Ja dat is waar bonneke. Laat hem maar eerst rustig aan laten doen.Want anders heb je kans dat hij weer zo weer iets krijgt.
Maar tog goed om te lezen dat het weer wat beter gaat tog?Weltruste voor straks.
Kussies,knuffies
Citeren25.01.20110 likes
lieve freek, ja het gaat een stukje beter met hem, gelukkig wel, ik zag hem zo weer in het ziekenhuis terecht komen, en de schrik dat je gebeld wordt door de alarmcentrale heeft toch wel impact omdat je bang bent wat je aan gaat treffen, ik bedoel in september heb ik hem ook gevonden, maar nu was het gelukkig minder heftig, maar leuk zijn dat soort dingen nooit, en het komt er weer bij he, en je weet in welke situatie ik zit, dus het valt allemaal niet mee. Dank je wel voor je lieve reacties iedere keer, dikke kus en knuf en welterusten
Citeren25.01.20110 likes
Bonneke. ik weet dat je het momenteel ff niet gemakkelijk heb, en dat je dit er nu ook nog weer bij krijg met je vader is egt niet leuk.
Maar je moet er gewoon van uit gaan dat alles weer goed komt,tog?
Hoop het egt voor je.
Knuffies kussies.
Citeren25.01.20110 likes
lieve freek,

dat vertrouwen heb ik er ook wel in, en er zijn positieve vorderingen hier, maar dat vertel ik je nog wel even, maar er is een stap gezet, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, we hebben heel erg veel gesprekken gevoerd, en ik ben weer een beetje blij, we zijn er lang nog niet, maar er moest een belangrijke beslissingen worden genomen en dat is gebeurd nu, misschien krijg ik nu wel even rust in mezelf, dank je wel lieve freek, ik ben blij dat ik je hier heb leren kennen, dikke kus en knuf en welterusten

Adverteer hier