Citeren19.01.20110 likes
waar is party time smily smily smily
Advertise here!! |
Citeren19.01.20110 likes waar is party time smily smily smily |
Citeren19.01.20110 likes diamant hier is het altijd party time, lees de berichten maar als je een keer vakantie hebt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.01.20110 likes Heey Bonneke......tis niet leuk voor jullie dat je nu in deze situatie zit i.v.m werk van je man.
Hoop voor jullie dat het goed komt. Ondanks dat wens ik jou weltruste....slaap lekker.....en je weet ik ben er voor je hier he ! Kussies knuffies ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.01.20110 likes lieve freek weet ik, ik ben ook nog teruggekomen nadat ik telefoon kreeg, was manlief, maar je was helaas al weg, maar dank je wel dat je er voor me wilt zijn. Maar we moeten het samen doen, en we doen ons best ervoor om de juiste keuze te maken. Je kreeg nog de groeten van wolf, moest ik zeggen van hem, dikke ksu en kuff en welterusten, ik ga slapen nu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20110 likes Goeie smerguhsss Bonbonneke, ![]() Ik wil je van deze kant uit een geweldige dag toe wensen. Maak er toch iets van ondanks alles. Elke dag is weer een gift ansich, benut ze en omhels ze met beide handen. Dus bonbonneke , have a beautifull day today and make yesterday disappear Knuf Zipp |
Advertise here!! |
Citeren20.01.20110 likes lieve zipp, ![]() dank je wel en jij ook een fijne dag gewenst, en ik maak er ook wel iets van ondanks alles, zo zit ik ook wel in elkaar, maar had het gisteren gewoon even helemaal gehad. IK zit gewoon even in een dip, maar daar kom ik wel uit, en ik geniet ook zeker wel van de mooie dingen in mijn leven hoor, dus maak je geen zorgen. Dank je wel voor je lieve reactie, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20110 likes Goeiemorge Bonneke,en heb je nog goed kunnen slapen?
Wens jou een leuke dag.......Kussies,knuffies. ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20110 likes lieve freek,
ik was heel erg verdrietig, maar heb wel goed kunnen slapen, maar ik baal wel even van de hele situatie, vanochtend heb ik mijn man nog gesproken en nu hebben ze besloten om de cursus 4 weken te laten duren. DIkke kus en knuff en wens jou ook een hele fijne dag. ![]() |
Citeren21.01.20110 likes goeiemorgen lieve kijkbuiskinderen, een hele fijne dag gewenst en voor degenen die al weekend hebben een heel fijn weekend.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.01.20110 likes ik wens jullie allemaal een fijn weekend, geniet ervan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |