Citeren22.01.20110 likes
Wens jou een heel fijn weekend Bonneke.
Kussies knuffies.

Kussies knuffies.

Advertise here!! |
Citeren22.01.20110 likes Wens jou een heel fijn weekend Bonneke.
Kussies knuffies. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.01.20110 likes lieve freek,
dank je wel, we hebben eerst gisteren uiteraard aandacht aan elkaar gegeven omdat we elkaar enorm gemist hebben, vandaag heel veel gepraat over wat ons zo enorm bezighoudt, en morgen gaan we genieten van de verjaardag van mijn schoonmoeder. Geniet ook van het weekend freek en alle anderen, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren22.01.20110 likes Bonneke,al vast gefeliciteerd, maar er samen een mooie dag van. ![]() En voor straks truste slaap lekker ![]() ![]() ![]() Kussies knuffies |
Citeren22.01.20110 likes dank je wel lieve freek, en dank je wel voor de afgelopen dagen, het heeft me weer rustig gemaakt omdat ik fijn met je kon kletsen, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren22.01.20110 likes Heey Bonneke, dat doet mij ook goed dat jij weer wat rustiger bent.
En je kunt altijd met mij kletsen als er iets is,dat weet je. ![]() ![]() ![]() Kussies. |
Advertise here!! |
Citeren23.01.20110 likes liev freek,
dat weet ik, dank je wel daarvoor, maar uiteindelijk moeten we dit zelf oplossen, maar dat komt goed. Ik had het van de week gewoon helemaal gehad en zat even met mezelf in de knoop, maar het komt goed, al zal het met vallen en opstaan gaan, Ik wens je een fijne zondag, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren25.01.20110 likes goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een fijne dag toe, en vergeet niet je waterlaarzen aan te doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Wolfje is niet boos,doe het lekker hier Bonn en Freak ken de rest ook lezen hihihihihi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor jullie allemaal een fijne dag gewenst,doe er wat meeeee, Rode kaplaarzen nee niet nodig,misschien bij jullie in de beurt hier niet gelukkig,laatst van overstromingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GOEDENMORGEN ALL |
Citeren25.01.20110 likes oke wolf, is goed en sorry dan daarvoor.
Het zal niet weer gebeuren, en inmiddels hoef ik mijn regenlaarzen ook niet meer aan, het zonnetje schijnt zelfs hier nu. Jij ook een fijne dag wolf, en alle anderen, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Sollie Wolf, was een grapje he ![]() Heey maak er een mooie dag van. Bonneke,hoe bedoel je het gebeurt niet weer? Wil wel lekker met je blijven dollen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne dag kussies, knuffies ![]() ![]() |