Citeren27.01.20110 likes
Is goed Bonneke.Ik weet wat je bedoelt
Geniet van elkaar

dikke kussies ...knuffies

Geniet van elkaar

dikke kussies ...knuffies
Advertise here!! |
Citeren27.01.20110 likes Is goed Bonneke.Ik weet wat je bedoelt ![]() Geniet van elkaar ![]() ![]() dikke kussies ...knuffies |
Citeren28.01.20110 likes goeiemorgen lieve freek,
doen we zeker, ik wens jouw alvast een heel fijn weekend toe, dikke kus en knufff ![]() ![]() |
Citeren28.01.20110 likes Thnx......Wens jou ook een fijn weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.01.20110 likes feesten, feesten en nog eens feesten, zo ziet mijn weekend eruit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20110 likes ik hoop dat jullie allemaal een goed en fijn weekend hebben gehad, ik wel, veel feetjes gehad, heel veel........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.01.20110 likes Heey das mooi Bonneke...nog beetje teut geweest dan ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20110 likes ik ben nooit teut freek, want ik drink niet, en ik heb wel onwijs veel lol gehad, dus ook dat kan ik zonder drank................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar een hele goeiemorgen en ik wens jou en alle anderen kletsers een hele fijne maandag toe, kussie en knuffie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20110 likes Heey Bonneke.Ja met drank op ben je eerder beneden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wanneer is je dochter al weer jarig, Bonneke? Wens jou, en alle andere kletsers ook een leuke maandag. Kussies,knuffies...........Hands. ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20110 likes vandaag freek is ze jarig, maar heb van het weekend de fessten gehad voor haar vrienden en familie. Maar ik hoef niet zo snel beneden zijn hoor...... ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.02.20110 likes een hele goeiemorgen, en ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag toe, kussie en knuffie ![]() ![]() ![]() |