|
|
|
Goede nacht Bonbonneke  Ik wil je vanaf deze kant een hele mooie ochtend wensen en hoop dat het al weer iets beter met je gaat
Maak er een super mooie dag van ... geniet van elk moment en werk ze voor als je moet werken vandaag!
Liefs
Zipp |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve zipp,
dank je wel en bij deze een hele goeiemorgen  Toen jij dat bericht typte lag ik al te slapen.
Het gaat wel wat beter met me en ik geniet zeker van de dingen in mijn leven, soms heb je alleen dat het wat minder loopt.
Straks ga ik werken en kan ik mijn hoofd even weer leeg maken en dat doet me goed. Dank je wel voor je lieve woorden en een fijne dag gewenst, dikke kus en knufff  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten een hele goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe, kussie en knuffie 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Een hele goeiemiddag allemaal,heb nu ff pauze, en ben nu ff een broodje aan het eten thuis.
Ga zo weer aan het werk.
Iedereen nog een leuke dag gewenst.  Latersssssssss
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Das altijd gezellie een feest, Bonneke.
Geniet van je vrije dagen  Wens jou ook nog een leuke.fijne avond.
Kussies,knuffies 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek,
ik vind feestjes ook altijd erg leuk, alleen omdat ik nu zo moe ben, zie ik er tegenop, maar ik zal zeker proberen te genieten, geniet ook van jouw weekend, dikke kus en knufff Ik ben ook wel blij weer, want mijn schatje is thuis, het is bijna niet te doen zo om naar huis te komen, maar ik ben er wel heel erg blij mee, dikke kus en knuf en dank je wel voor alles, je weet wel wat ik bedoel 
|
|