Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.01.20110 likes
Goede nacht Bonbonneke

Ik wil je vanaf deze kant een hele mooie ochtend wensen en hoop dat het al weer iets beter met je gaat

Maak er een super mooie dag van ... geniet van elk moment en werk ze voor als je moet werken vandaag!

Liefs

Zipp
Citeren26.01.20110 likes
lieve zipp,

dank je wel en bij deze een hele goeiemorgen Toen jij dat bericht typte lag ik al te slapen.
Het gaat wel wat beter met me en ik geniet zeker van de dingen in mijn leven, soms heb je alleen dat het wat minder loopt.
Straks ga ik werken en kan ik mijn hoofd even weer leeg maken en dat doet me goed. Dank je wel voor je lieve woorden en een fijne dag gewenst, dikke kus en knufff
Citeren27.01.20110 likes
een hele goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe, kussie en knuffie
Citeren27.01.20110 likes
Een hele goeiemiddag allemaal,heb nu ff pauze, en ben nu ff een broodje aan het eten thuis.
Ga zo weer aan het werk.
Iedereen nog een leuke dag gewenst.
Latersssssssss
Citeren27.01.20110 likes
freek, en heeft het broodje je lekker gesmaakt? En is het nog wat geworden gisteravond

Advertise here!!

Citeren27.01.20110 likes
Ja hoor Bonneke....was lekker dat broodje.
En wat betref gister avond....WAUW.
Citeren27.01.20110 likes
Heb mij niet verveeld gister avond bonneke.
Citeren27.01.20110 likes
nou het was eigenlijk vanacht wat ik bedoelde.........nadat we elkaar gesproken hebben hier op kletsen........ Maar goed, ik heb nu weekend Ik heb het eindelijk voor elkaar dat ik nu even 4 dagen vrij ben, nou ja vrij ben ik niet echt, heb het hele weekend feest, maar goed ik hoef niet te werken, dus minder moe hoop ik. Ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren27.01.20110 likes
Das altijd gezellie een feest, Bonneke.
Geniet van je vrije dagen
Wens jou ook nog een leuke.fijne avond.
Kussies,knuffies
Citeren27.01.20110 likes
lieve freek,

ik vind feestjes ook altijd erg leuk, alleen omdat ik nu zo moe ben, zie ik er tegenop, maar ik zal zeker proberen te genieten, geniet ook van jouw weekend, dikke kus en knufff Ik ben ook wel blij weer, want mijn schatje is thuis, het is bijna niet te doen zo om naar huis te komen, maar ik ben er wel heel erg blij mee, dikke kus en knuf en dank je wel voor alles, je weet wel wat ik bedoel

Adverteer hier