Citeren11.12.20070 likes
tis wel heel erg stil hier snik snik snik,maar goed wens jullie in ieder geval een hele fijne avond kusss en knufff Bonn
Advertise here!! |
Citeren11.12.20070 likes tis wel heel erg stil hier snik snik snik,maar goed wens jullie in ieder geval een hele fijne avond kusss en knufff Bonn |
Citeren11.12.20070 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
alles goed.....? hier wel hoor ikben nou bij een kennisin het dorp ff enben daarom ff online hier hebzelf nog geen internet maar datkan ieder moment komen ![]() misss je bonn kusssssssenk nufffffffffffff en jijook fijne avond |
Citeren11.12.20070 likes heyyyyyy lieve Wilma wat fijn om weer iets van je te lezen want ik mis jouw ook heel erg,maar ben momenteel eigenlijk niet zoveel op kletsen,af en toe op forum omdat ik met andere dingen bezig ben.
Maar ik hoop je toch wel heel snel hier weer een keer te spreken en dat jullie heel snel weer internet hebben thuis.Kusss en hele dikke mega knuffffffffffffffff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.12.20070 likes lieve bonneke,
Dat kan gebeuren he en dat geeft ookniks kan gebeuren ik heb je nog een kaartje gestuurd via internet ![]() ik hoop het ook hoor ikben wel krukloos al 2dagen maar ben zostom geweest vanmorgen dat ik weer veellast vanme liesheb nu ikmisjou ook heeeel erg en hoopjou ookheel snel weer te spreken Dikkekussssssenknuffffff |
Citeren11.12.20070 likes thanks lieve Wilma,maar sorry heb je kaartje niet ontvangen,mail me maar effe waar je het heen hebt gestuurd dan.Kussssssssss en knufffffffffffff Bonn
Voor alle andere chatters welterusten alvast kusss en knuffff |
Advertise here!! |
Citeren12.12.20070 likes eyyyyyyyyyyyy lieve chatters,ik mis jullie enorm.
Ik wil jullie bij deze een hele goede nacht wensen,dikke kussss en knufff Bonn |
Citeren12.12.20070 likes heb een hele fijne ochtend gehad is weer eens wat anders om met je dochter over de markt te lopen en aantal winkels in te gaan we hebben wel onze inkopen gedaan die we wilden doen maar wens iedereen een goede nacht gr visser |
Citeren13.12.20070 likes Visser,
Ik weet het, met vrouwen boodschappen doen is zwaar werk. Slaap maar lekker en droom fijn. |
Citeren13.12.20070 likes hallo allemaal
hoe is het hier......? hier gaat het wel goed ![]() ik heb heel goed geslapen en ben ook heel druk zeggen ze allemaal maarjha ik wens jullie alllemaal een hele fijne dag verder dikke kussssssssss en knufffffffffff wilma |
Citeren13.12.20070 likes wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en om die tijd liep ik heerlijk met mijn man bij de Ikea heel erg gezellig en leuk en lol gehad,maar wel jammer dat ik je gemist heb.Jij alvast een heel fijn weekend,want morgen ben ik bijna de hele dag in de sporthal en dus ook niet online,kussssssssssss en knufffffffffffffffffffffff Bonn |