Citeren08.12.20070 likes
ik wil er oook bijjj :P
Advertise here!! |
Citeren08.12.20070 likes ik wil er oook bijjj :P |
Citeren08.12.20070 likes je mag vragen wat je wilt zit je ergens mee zet het hier neer queen we zullen zien of je te helpen bent maar Mona heeft altijd een oplossing gr en fijne zondag Visser |
Citeren09.12.20070 likes thanks lieve visser voor het beantwoorden van queen haar vraag,welkom queen bij deze.
Voor iedereen welterusten en hele fijne zondag,kusss en knufff Bonn |
Citeren09.12.20070 likes goeiemiddag bonneke, visser, queen, wilmaa, anais, bert,
zonneke schijnt hier eindelijk terug na een hele week wind en regen. ga vandaag nog eens op bezoek bij mijn grootvader in 't rusthuis, en ik neem hem wat lekkers mee. hij lust wel eens graag een snoepje dus ik breng hem een doosje truffels, hopelijk geraak ik ongemerkt voorbij de verpleging met mijn doosje ![]() morgen terug werken, maar ik vind het eigenlijk niet erg, heb me verveeld dit weekend, wou dat het al woensdag was, dan gaan we weer schaatsen! Fijne zondag allemaal. |
Citeren09.12.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.12.20070 likes ![]() ![]() |
Citeren09.12.20070 likes tante Til ook zot van chocolade dan? ![]() |
Citeren09.12.20070 likes hmmmmmm lekker chocola en truffels hahahahaahahahah kussssssssssss en knuffffffffffff en voor iedereen een hele fijne avond,ik heb wat leuks in petto zometeen hahahahaahah en wat dat is ga ik lekker niet vertellen |
Citeren09.12.20070 likes ; Chat vriend/in
Ik heb een chat vriendin waarmee ik kan huilen en die naar me luistert als ik vertel over mijn verdriet en pijn. En die er altijd en overal voor mij zal zijn Iemand die samen met me lacht Ook al is de grap nog zo klein. Bij zo iemand waar je helemaal jezelf kunt zijn. Niet alleen zij mij Maar veel ik aan der zij Dan denk ik wel eens waaraan hebben wij dit verdiend. Deze echte kanjer van een lieve chat vriendin ![]() |
Citeren10.12.20070 likes welterusten lieve chatters,kusss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |