|
|
|
goedenmiddag allemaal  Alles goed met jullie...?
hier gaat het redelijk
ben bijna van me krukken af en op school gaat het beter  alleen heb voor de zoveelste keer ruzie met een leraar maarjha
fijne dag allemaal ondanks dit rotweer
Dikke kussssssss &nd Knufffffffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 goeiemiddag allemaal
heb me gisteren een verkoudheid geschaatst, was er zo rond het vriespunt en we hebben overlopertje gespeeld... 1 persoon in het midden en de rest probeert naar de andere kant te schaatsen zonder getikt te worden... wie getikt is moet in het midden blijven staan.
na een keer of 15 overlopen zag ik de stoom van mijn hoofd omhoog stijgen. ben er een beetje hees van geworden, maar niets wat een kaffe stroffie niet kan verhelpen  dikke afstandsknuffel voor bonneke bert en wilmaa, zou visser ook al wakker zijn?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoihoi
hier een beriggie van mijn kant
lang niet meer gewweeest,zit niet echt lekker in mijn vel,gelukkig morgen vakantie en hoop dat het me goed gaat doen
hoest bij julie?
ik dacht laat ff wat van me horen,is al zo lang geleden en ik ben jullie niet vergeten hoor
dikke kusssssssssss anais |
Anonymous Undefined 65739 berichten knap dan maar eens lekker op anais en zit je ergens mee er over praten mag altijd of we je kunnen helpen dat ligt aan de moeilijkheden kussssssss knufffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaa fijn om weer eens iets te lezen van je,hebben jullie inmiddels thuis alweer internet???? Ik vind het heel fijn dat je bijna weer van de krukken af bent,en ik mis je heel erggggg,kusssssssssss en knuffffff |
|
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
we hebben nog geen internet ze zeiden vorige week binnen 4 weken want we hebben nieuwe aangevraagd en zijn bij die andere weg dus miss nog voor oud en nieuw en anders begin januari
ik mis jou ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeeergggggg hoor en de andere ook hoor de rest ook trouwens goeie moggel  fijne dag allemaal en heel fijn weekend
Dikke kussss en knufffff allemaal |
Anonymous Undefined 65739 berichten denk ik wilma weer terug te zien moeten we nog ff geduld hebben nou vooruit dan maar wilma we wachten wel af kusssssss knufffffff |
visserrrrrrrrrrrrrrrrrr jij ook een hele goeie moggel hoor
indd moet nog ff geduld hebben he :P
Dikke kusss en knuffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor iedereeen een heel fijn weekend toegewenst,dikke kuss en knufffffffffffff Bonn
Wilma das wel heel erg balen ey maar jah het is niet anders maar ik hoop voor jouw dat jullie dit jaar nog internet hebben,kussss en knufff hvj als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn internet ben ik niet kwijt geweest maar vind het wel lang duren maar is niet aan mij om daar over te oordelen wens ieder een fijn weekend al word het nat goed weer om erfenis te verdelen kusssssssss knuffffffffff handddddddddd |
|