Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren03.12.20070 likes
ook goeieavond geminus en kusss en knufff terug,jah het gaat goed met me.leuk dat je op mijn forum kwam kijken,ook voor jouw een fijne avond en nacht gewenst van mij
Citeren04.12.20070 likes
nou vanavond wel bonn zou geen wedstrijd fluiten vanavond alleen maar regelen eind van de avond heb ik 3 wedstrijden gefloten en de wedstrijden duren toch 2 keer 25 minuten maar wens je goeden nacht kusssssssss knufffffffff
Citeren04.12.20070 likes
thanks lieve visser,alles goed met je??? Tis alweer veels te lang geleden dat we elkaar gesproken hebben vind je niet?
Verder wens ik jouw en iedereen een hele fijne nacht toe en morgen weer gezond op,kussss en knuffff Bonn
Citeren04.12.20070 likes
hahaha kusss bonneke,

ik was hier eerder maar ben betrapt geloof ik zo
Citeren04.12.20070 likes
hihihihih geminus weet ik dat je er eerder was maar bij deze voor jouw speciaal een apart kusssie en knuffie van mij

Advertise here!!

Citeren05.12.20070 likes
een hele goeiemiddag allemaal,kussss en knufff Bonn
Citeren05.12.20070 likes
3 knuffels voor bonneke, heb morgen een dagje verlof om uit te waaien, en waaien zal het doen heb ik gehoord... 6 beaufort op de schaal van richter! aiai mijn toupetje
Citeren05.12.20070 likes
Geminus,heel veel plezier morgen dan maar,mag ik met je mee????? kusss en knufff Bonn
Citeren06.12.20070 likes
Loop ik op de Dam in Amsterdam, waait er opeens een toupet in me gezicht. Ik heb maar meegenomen, zonde om weg te gooien.

Dus maar goed ook, was van Geminus. Ik zal hem weer terug laten bezorgen kerel!

Kusssss
Citeren06.12.20070 likes
bij deze een hele goeiemorgen en wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe,kussss en knufff Bonn

Adverteer hier