Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.12.20070 likes
huh er moest tog leven in de brouwerij komen waar blijven jullie dan oehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahahah fijne zondag allemaal kussss en knuffff bonn
Citeren03.12.20070 likes
Citeren03.12.20070 likes
Bon,

Kussie, knuffie, lebbertje, zoentje, smakkerdje, likkie, knabbeltje, zuigie, krabbeltje, bijtje, blazie,

En dat allemaal voor een lekker scheetje!

Genoeg leven?
Citeren03.12.20070 likes
jahhhhhhhhhhhhhhhh en kwil meer en meer hahahahaahha neee hoor thanks lieve Bert,voor jouw een dikke lebber,knufffff en kussssssss lekker scheetje genoeg ook??????

Een hele goeiemorgen ook bij deze voor alle chatters en een hele fijne week toegewenst
Citeren03.12.20070 likes
mijn humeur begint te zakken als ik naar buiten kijk zijn geen regen buien maar hoos buien word er niet vrolijk van aan begin van de week is echt zie de maan waait door de bomen maar heerlijk avondje is niet gekomen

Advertise here!!

Citeren03.12.20070 likes
ach visser maar ik kan het zonnetje wel voor jouw laten schijnen hoor
Citeren03.12.20070 likes
wil ik meemaken doe het dan doe het dan doe het dan laat zien het zonnetje laat me de warmte voelen hahahaha kusssssss knufffffff
Citeren03.12.20070 likes
hoi hier is stef boy weer met een vraagje ? over een laptop.
welke loptop is een goede en hoe werkt het kwa inter net ver binding?
groetjes stef boy
Citeren03.12.20070 likes
Hey stef,leuk om weer eens iets van jouw te lezen maar ik kan je niet helpen helaas,we hebben hier beneden voor msn van mijn oudste een laptop staan en die is vrij traag maar jah dat krijg je ook als je meer dan 180 mensen in je lijst hebt staan en meer dan 200 mailtjes,we hebben het inmiddels opgeschoond en een hele hoop mensen verwijderd en nu is de laptop wel stukken sneller dus qua internetverbinding werkt het goed zat.
Hoop je snel weer te spreken hier op kletsen,kusss en knufff Bonn

Visser hahahahahaah ennn heb je de warmte gevoeld???
Citeren03.12.20070 likes
je mag me altijd een berichtje sturen stef; hangt er een beetje vanaf wat je ermee wil gaan doen.

Adverteer hier